Chicharito Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er bare å hive seg på. Er det noe vi trenger så er det flere aktive folk. Du kan jo altids prøve et par classes før du bestemmer deg hva du vil gå for Lenke til kommentar
alexicum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Flotte greier Men, er dette et prosjekt som kommer til å vare en stund, eller er det bare "på moro" i et par måneder til? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg kommer værtfall til å forsette en stund. Har gått lei mine andre characters + at jeg vil for første gang siden vanilla finne ut om horde siden er bedre å spille på. Lenke til kommentar
alexicum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Okai Men, er serveren nede nå, eller er det bare her det ikke funker? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Den er oppe den. Som BerSerk sier, bare å henge seg på. Vi kommer ikke til å gi oss med det første. Lenke til kommentar
alexicum Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Flotte greier! Jeg er i hvertfall med i guilden og i gang med levlinga. Begynt med en undead mage og er vel på level 10. Fortsetter seinere utover dagen. Må bare sove først! Nattevakt!;s Regner med å nå 20 i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kommer værtfall til å forsette en stund. Har gått lei mine andre characters + at jeg vil for første gang siden vanilla finne ut om horde siden er bedre å spille på. ditto Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har tatt meg en liten ferie nå, har dukket opp så mye i det siste at jeg ikke får tid, men jeg kommer tilbake ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå