koots Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er jo bare å sende en ticket til en GM det, koots. De fikser den sletta shamanen din på null og niks. Takk for tipset, skal prøve det, men blir nødt til å mekke noe nytt equipment. Og av en eller annen grunn er subscription til WoW gått ut, mulig at kortet som ble brukt ikke er gyldig lenger Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Heisann Må si dette fristet, men jeg lurer på om det fremdeles er aktive medlemmer, og om det kommer til å vare. Anyways, lager mest sannsynlig en warlock i morra. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 mulig jeg lager meg en drood eller palla og joiner skal se på det senere i dag , jeg er slak til og levle Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Trur eg slenger meg på eg og, lager char imårå eller i kveld. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Supert! Bare /w Nelthen, Cpaxy eller Øllis for invite Vi er fremdeles aktive, og det er heller ikke for sent å joine. Noen har selvfølgelig vært mer aktive enn andre, men er er en god kjerne. Snakkes ingame. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 slenger meg på jeg har starta en rouge som heter elrol, men tror ikke jeg kommer til å spille så mye. Vi får se Lenke til kommentar
Jon Skvadron Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 "Proeliators" det navnet virka kjent.. Er det noen av dere som var med og spilte AoC når det startet? For viss eg ikkje husker feil, så var det navnet på guilden eg var med i der. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 "Proeliators" det navnet virka kjent.. Er det noen av dere som var med og spilte AoC når det startet? For viss eg ikkje husker feil, så var det navnet på guilden eg var med i der. det stemmer, jeg var guild leder der. Men ble fort lei AoC så da gikk guildet dukken og. Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Bare fint at folk slenger seg på, og som sakt, det er ikke for sent Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Flere nye som har joinet, så om det er flere er det et fint tidspunkt å hoppe på toget. Vi kjører litt boost og slikt for å få dere i gang. Hadde et ganske nice RFK run i dag med Zizah som healer i lvl 16. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg kan kanskje bli med, er det mulighet for noe RAF opplegg? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 da har jeg lag meg en druid , heter mareli . Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Lagde nettopp en char på sylvanas Kaarma, troll priest. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Beklager folkens, jeg må trekke meg... Har ikke tid =/. Har vært artig Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg hadde laget horde på sylvanas, men jeg har allerede en 80 og noen lavere alt på ally der. Hvis jeg kjøper nytt gamecard i framtiden så trenger dere ikke å være redde for meg, driver ikke med ganking. Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Beklager folkens, jeg må trekke meg... Har ikke tid =/. Har vært artig Dumt du gir deg, men takk, har vært gøy Hvis du skulle få tid igjen så er du hjertelig velkommen tilbake! Og til dere som har lyst til å joine, bare send /w til noen av officerene i guilden vår Endret 26. mai 2009 av Galero Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Vi er fremdeles på utkikk etter flere medlemmer. Har også åpnet for invite folk utenfor forumet for å få flere folk. Noen har falt av, andre har joinet. Det eer fremdeles stor spreding på level. Fra 10-46, så det er ikke for sent om du vil starte en ny character. Vi har fått kjørt en del instance runs, men trenger alltid flere medlemmer. For øyeblikket er vi 25 stykker, med varierende aktivitetsgrad. Så hiv deg på om du vil prøve deg med en alt /w Coaxy, Nelthen, Øllis eller Yetus for invites. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Kan sikkert joine jeg men vet ikke hvilken class jeg skal ta, kommer for det meste til å være en alt, siden jeg raider på mainen. Tipper det blir palla, warr, druid eller hunter. Ble en palla, nick amiv Endret 4. juni 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Må nok dessverre ta en liten pause fra spillingen. Har mye å gjøre IRL og sommeren nermer seg kjapt. Men jeg kommer ikke til å slutte, så stikker nok innom og ser hvordan det går Håper på å starte igjen etter sommeren, men lover ingen ting. Takk for tiden dette har pågått, hatt mye gøy med dere (Fanthomas qoutes spesielt )så håper jeg at vi ses igjen Lenke til kommentar
alexicum Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dette virker moro Hiver meg sikkert på i morra en gang, om det forstatt er rom for flere. Lyst å starte meg en Druid, men har ikke helt bestemt meg ;p Kommer til å kalle meg Alexicum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå