-kjelli- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dette kunne jeg godt tenkt meg å blitt med på, bare til å begynne noe og snakke med dere ingame? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dette kunne jeg godt tenkt meg å blitt med på, bare til å begynne noe og snakke med dere ingame? det er korrekt! vi har startet en kanal /diskusjon fram til guilden er oppe og går, som ikek skulle være alt for lenge til Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Okey!, da starter jeg meg en Troll mage, så får vi heller snakkes ingame Lenke til kommentar
Moltemyhr Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Trur jeg slenger meg med jeg å. Blir da ikke før 26 mai, så håper det går greit. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er forresten feil på navnet mitt i første post. Navnet på min warrior er Storfekjøtt ikke Storjekjøtt Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Helt greit når og hvordan dere joiner. Ikke noe hardcore press her, bare helt casual spilling sammen Edit: Sorry Storfekjøtt, en liten trykkleif der. Rettet opp Endret 9. mai 2009 av Galero Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Helt greit når og hvordan dere joiner. Ikke noe hardcore press her, bare helt casual spilling sammen Edit: Sorry Storfekjøtt, en liten trykkleif der. Rettet opp Spiller egentlig mage, men er ikke så sikker på om jeg har lyst til det nå lenger. Endret 9. mai 2009 av koots Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 da er guilden oppe og går, navnet ble Proeliators. Bare whisper meg in game for invite. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har litt lyst til å joine for å prøve horde. Gjør det noe om jeg ikke kommer til å spille så mye på serveren? Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har litt lyst til å joine for å prøve horde. Gjør det noe om jeg ikke kommer til å spille så mye på serveren? Skal nok gå bra, vi er vel en ganske casual gjeng vil jeg tro. Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Helt greit når og hvordan dere joiner. Ikke noe hardcore press her, bare helt casual spilling sammen Edit: Sorry Storfekjøtt, en liten trykkleif der. Rettet opp Spiller egentlig mage, men er ikke så sikker på om jeg har lyst til det nå lenger. Det er helt greit, spill noe du er komfortabel med og har lyst til å lvle. Men vi lacker litt på healers/tanks så hvis du hadde startet en paladin hadde det vært nice Men ta noe du selv vil Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Helt greit når og hvordan dere joiner. Ikke noe hardcore press her, bare helt casual spilling sammen Edit: Sorry Storfekjøtt, en liten trykkleif der. Rettet opp Spiller egentlig mage, men er ikke så sikker på om jeg har lyst til det nå lenger. Det er helt greit, spill noe du er komfortabel med og har lyst til å lvle. Men vi lacker litt på healers/tanks så hvis du hadde startet en paladin hadde det vært nice Men ta noe du selv vil Er litt lysten på shaman (f***, hvorfor sletta jeg den lvl 16 jeg hadde?) med den kan jeg jo alltids heale, men får se, blir ikke noe særlig spilling før fredag/lørdag, kanksje litt i kveld. Dere hører fra meg utpå kvelden en gang. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 syns det er litt lite aktivitet jeg hvor er alle sammen? Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Har nå endret tittelen og hele 1. post så nå håper jeg på litt flere folk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Si fra når dere nærmer dere 60, har en haug med RaF-chars jeg ikke transferra til Frostmane der Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Vi skal si ifra, men tar nok en stund. De fleste er rundt 10-25 nå Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er jo bare å sende en ticket til en GM det, koots. De fikser den sletta shamanen din på null og niks. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Trenger flere som vil være med. RFC cleared i dag. Første guilkdrun gikk fint, uten wipes eller noen døde. Har store planer om et run til DM. Så hisser vi på oss noen allies og ser om vi ikke får til noe PvP i Westfall også. Tenker at om vi dreper litt questgivers rundt Sentinel Hill så kan det lett bli krig. Satser på godt oppmøte og humør. Det kan bli en hard tur gjennom STV Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Som sakt så har vi begynt med instancer og jobber oss oppover i lvl. Alle ligger nå ca rundt 20. Vi har også en hyggelig guild chat men vi kunne godt trenge noen flere medlemmer Bare å /w en av oss i Proeliators og vi skaffer deg invite Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå har det vært litt slack fra vår GM og vår officer, slik at ingen nye har fått joinet. Jeg har derfor blitt promota til officer og kan invite de som vil joine. /w Nelthen Er online store deler av helgen. Må også få til noen instance runs til Så hvis du skal starte en horde alt, eller bare vil prøve litt. Join oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå