sharpspear Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg joiner iløpet av neste uke på druiden det er jo konge, da har vi tank for instancer også stå på btw, vi tenker på å lage ett guild også for oss som kommer over ditt. tar imot forslag til navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 edge of eternity Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 grovetussen Om du noen gang ser "Vlata" fra TLW så ta en /spit eller /rude på han, gjør det for min del! Samme gjelder Odin og trickie også egentlig! Kjenner stort sett alle "founding members" av TLW faktisk. Spilte med dem i mitt forrige mmo; Dark Age of Camelot. Aldri hørt om Vlata men. Tror mange av de gamle TLW'erne har forsvunnet fra WoW nå også da de stort sett clearer alt med en gang, og de er hardbarka pve'ere. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sylvanas sier dere? Jeg joiner jeg, så får vi se hvor lenge jeg holder på. Er det noe spesielt dere trenger av klasser, eller er det bare å henge seg på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg joiner senere idag , hvem skal jeg ta kontakt med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da har jeg laget en druid. Nick zapturi Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sylvanas sier dere? Jeg joiner jeg, så får vi se hvor lenge jeg holder på. Er det noe spesielt dere trenger av klasser, eller er det bare å henge seg på? vil alltid trenge tanker eller healere Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sylvanas sier dere? Jeg joiner jeg, så får vi se hvor lenge jeg holder på. Er det noe spesielt dere trenger av klasser, eller er det bare å henge seg på? vil alltid trenge tanker eller healere Pleier som regel lage en av hver klasse når jeg starter på en server. Så blir noen bank chars. Tror jeg lager en paladin som blir main, navnet er Nelthen. Når det kommer til guild name liker jeg <Northrenders>. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 guild navnet er "Proeliators" som betyr krigere på latinsk Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 guild navnet er "Proeliators" som betyr krigere på latinsk Få oppdatert første post med members og class etc Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det forsent hvis jeg joiner nå? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Høres morsomt ut Laga meg en Tauren Warrior med navnet Storfekjøtt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Høres gøy ut. Kanskje jeg joiner. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg joiner som shaman under navnet Timewave. Eventuelt undead warlock ved navn Osecia. Jeg kan spille det som trengs. Endret 8. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det forsent hvis jeg joiner nå? det er aldri for sent Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er bra. Men hva trenger dere? Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vi har det som trengs tror jeg. Altids kjekt å ha en tank eller healer til. Når dere er online ta å /join diskusjon, intil vi har guild klart Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Har da oppdatert første post med navn på characters og guild navn. Og alle som er intressert er selvfølgelig veldig velkommen Ta kontakt ingame med noen på 1. post så snakkes vi. Blir invite på alle til guilden når vi har fått den oppe å gå Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Høres arti ut. Når jeg får fingeren ut så tror jeg velger UD Priest, har alltid hatt lyst å levle en. Sikter på å være healer selv om jeg aldri har gjort det før ^^ Eller kanskje Tauren Shaman, får tenke litt på det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå