JFM Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei. Hva er alt som blir forandret fra vanlig bruker til premium? Reklamen forsvinner. Hva mere? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du får høre nye album en uke før alle andre. Synes ikke det er verdt 9.99$. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har en stygg følelse av at det bare er et tidspørsmål om når alle må betale litt for Spotify. :c Det er for godt til å være sant tror jeg! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du får også noen invites du kan dele ut hver måned, i følge sida deres. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har en stygg følelse av at det bare er et tidspørsmål om når alle må betale litt for Spotify. :c Det er for godt til å være sant tror jeg! Åneida, de tjener fett på reklamer, slik som google. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hadde i grunn ikke gjort meg noe om jeg måtte betale heller. Omtrent all musikk du kunne ønske deg i en jævla kjekk, lightweight player? Det betaler jeg gjerne en hundrings for. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God samvittighet. De tjener pr dags dato ikke nok på reklamene, men muligens etterhvert vil de gjøre det. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God samvittighet. De tjener pr dags dato ikke nok på reklamene, men muligens etterhvert vil de gjøre det. Har du noen kilder på dette? Ikke at jeg egentlig tviler på deg, men. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Går rykter om at iPhone/mobilversjoner av programmet utelukkende vil fungere med Premium. Det vil nok få mange til å oppgradere. Bare synd jeg da må betale for datatrafikken når jeg ikke er hjemme - ikke aktuelt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror neppe det har verdt å betale å betale for Premium. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God samvittighet. De tjener pr dags dato ikke nok på reklamene, men muligens etterhvert vil de gjøre det. Har du noen kilder på dette? Ikke at jeg egentlig tviler på deg, men. http://business.timesonline.co.uk/tol/busi...icle6024883.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå