Karlson Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei! Jeg laget en tråd om dette da CoD4 kom ut, men da ble det sagt at spillet var for lite poopuært til å bli lagt inn som "mest omdiskuterte". Men jeg må si jeg synes at Call of duty er et av de spillene det lages flest tråder om, og som det er mest diskusjon rundt. Mener man fortsatt at det ikke lages nok tråder om det til å legge serien inn som "mest omdiskutert" ? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Holdt akkurat på å lage en topic om det samme. Var nesten HELT sikker på at den lå inne på "mest Omdiskuterte" men NEIDA. Call of duty spillene er kanskje de fps spillene som spilles mest til dags. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Helt enig. Er det noen moderatorer eller lignende som kan fortelle om dette er blitt tatt opp? Lenke til kommentar
Semic Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Støttes! Elsker Modern Warfare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det er faktisk overraskende mange nye tråder rundt serien, med tanke på det er en stund siden WW kom ut. Problemet er at Modern Warefare 2 ikke er en del av CoD-serien lenger, og dermed har jeg litt vansker å se at aktiviteten rundt CoD vil holde seg høy nok på sikt, det gode ryktet til serien er tross alt skapt av Infinity Ward. Endret 14. mai 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det er et poeng, ser den. Endret 14. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Når det blir lagt til nye kategorier burde noen fjernes også, ser blant annet at Star Wars omtrent ikke har noe som helst aktivitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå