Gå til innhold

Trøbbel med windows-programmer

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned Win 7 RC i går og har litt problem med en del av programmene som følger med win 7. For eksempel så kan jeg ikke starte IE 8 ved å trykke på ikonet, men jeg må inn via den pilen på høyre side og velge ett av nettstedene jeg nylig har vært på, ellers starter ikke programmet. Jeg hadde gitt F i IE hvis ikke det hadde vært for at flashplayeren til FF ikke ser ut til å virke, har installert den 3 ganger uten noen effekt.

I tillegg så har windows laget det kjekke programmet sticky notes, som er supert, men det sluttet å virke etter at jeg rebootet med en åpen sticky note. Når jeg starter programmet kommer det en feilmelding som forsvinner av seg selv etter ca 0,25 sek. Noen andre som har tilsvarende problem?

kan og føye til at programmet "snipping tool" ikke virker heller.. får bare en melding som sier at "this program is not working on your computer right now" og så ber de meg om å reboote eller kontakte en administrator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lastet ned Win 7 RC i går og har litt problem med en del av programmene som følger med win 7. For eksempel så kan jeg ikke starte IE 8 ved å trykke på ikonet, men jeg må inn via den pilen på høyre side og velge ett av nettstedene jeg nylig har vært på, ellers starter ikke programmet. Jeg hadde gitt F i IE hvis ikke det hadde vært for at flashplayeren til FF ikke ser ut til å virke, har installert den 3 ganger uten noen effekt.

I tillegg så har windows laget det kjekke programmet sticky notes, som er supert, men det sluttet å virke etter at jeg rebootet med en åpen sticky note. Når jeg starter programmet kommer det en feilmelding som forsvinner av seg selv etter ca 0,25 sek. Noen andre som har tilsvarende problem?ng

kan og føye til at programmet "snipping tool" ikke virker heller.. får bare en melding som sier at "this program is not working on your computer right now" og så ber de meg om å reboote eller kontakte en administrator.

Mitt forslag.. Skrot ie og ff. Last heller ned google chrome. Funker mye bedre

Ang snippingtool og kontakt administrator. Gjelder også fler prog. Finn hvor programmet ligger, høyreklikk velg properties velg compatibility. Nederst der kan du huke av på run this program as an administrator.

Fortsetter det å henge seg må du kanskje reinstallere

Lenke til kommentar

bare blusser liv i denne gamle tråden igjen. Jeg får fortsatt ikke "sticky notes" eller snipping tool til å virke, men det som e litt værre e at eg ikke får startet program som zoom player, og generelt sett, viss eg skal åpne en fil som for eksempel en film, så må eg åpne mediespilleren og velge den filmen eg vil se fra det programmet istedenfor å dobbelklikke på filmen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...