Tweety_ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg? Bruker Min CeWE fotoverden fra Japan photo. Skal legge inn tekst på den ene siden.. en mørk bakrunn med møsnter. Hvordan får jeg teksten til å ligge direkte opp på bakrunnen? Nå er det er det en stor firkantet svart boks der. Hjeeelp? Anyone? Fikk det til! Endret 7. mai 2009 av Daniela_ Lenke til kommentar
PaulWilson Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg? Bruker Min CeWE fotoverden fra Japan photo. Skal legge inn tekst på den ene siden.. en mørk bakrunn med møsnter. Hvordan får jeg teksten til å ligge direkte opp på bakrunnen? Nå er det er det en stor firkantet svart boks der. Hjeeelp? Anyone? Fikk det til! Hei Daniela_ Jeg har laget en video om hvordan lage en Min CEWE fotobok. Kanskje dette kunne være av interesse: Endret 24. august 2009 av Super8 Link til brukerens egen komersielle side fjernet Lenke til kommentar
Tweety_ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som kan hjelpe meg? Bruker Min CeWE fotoverden fra Japan photo. Skal legge inn tekst på den ene siden.. en mørk bakrunn med møsnter. Hvordan får jeg teksten til å ligge direkte opp på bakrunnen? Nå er det er det en stor firkantet svart boks der. Hjeeelp? Anyone? Fikk det til! Hei Daniela_ Jeg har laget en video om hvordan lage en Min CEWE fotobok. Kanskje dette kunne være av interesse: http://www.paulanthonywilson.com/artikler/...lage-en-fotobok Heisann!! Har ikke vært inne her å sjekket, men så flott da! Skkikelig bra forklaring. Boka mi er ferdig nå.. venter spent på å få den i posten Men veldig bra film du har laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå