Gå til innhold

Min CeWe fotoverden fra Japan photo

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg? Bruker Min CeWE fotoverden fra Japan photo. Skal legge inn tekst på den ene siden.. en mørk bakrunn med møsnter. Hvordan får jeg teksten til å ligge direkte opp på bakrunnen? Nå er det er det en stor firkantet svart boks der.

Hjeeelp? Anyone? :hmm:

Fikk det til! :grin:

Endret av Daniela_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg? Bruker Min CeWE fotoverden fra Japan photo. Skal legge inn tekst på den ene siden.. en mørk bakrunn med møsnter. Hvordan får jeg teksten til å ligge direkte opp på bakrunnen? Nå er det er det en stor firkantet svart boks der.

Hei Daniela_

Jeg har laget en video om hvordan lage en Min CEWE fotobok. Kanskje dette kunne være av interesse:

Endret av Super8
Link til brukerens egen komersielle side fjernet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Daniela_

Jeg har laget en video om hvordan lage en Min CEWE fotobok. Kanskje dette kunne være av interesse: http://www.paulanthonywilson.com/artikler/...lage-en-fotobok

Heisann!!

Har ikke vært inne her å sjekket, men så flott da! Skkikelig bra forklaring. Boka mi er ferdig nå.. venter spent på å få den i posten :) Men veldig bra film du har laget! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...