Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 16-18 Juli 2009. Tønsberg. Jeg fant rett og slett ingen tråd for slottsfjell 09^-^ Bekreftede Artister/Band: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor 65daysofstatic (UK)Accidents Never Happen An Horse (AUS) Apoptygma Berzerk Art Brut (UK) Ash (UK) Bigbang bob hund (S) The Chap (UK) Femi Kuti (NGA) First Aid Kit (S) Fjorden Baby! FM Belfast (ICL) (Kastellnatt) Foals (UK) Gorjia (FRA) Hjaltalín (ICL) Håkan Hellström (S) Kaiser Cheifs (UK) Katzenjammer Lay Low (ICL) Marit Larsen Mark Kozelek (US) Mathias Eick Motorpsyco Next Life (Kastellnatt) Peachcake (UK) (Kastellnatt) Real Ones The September When The Streets (UK) She Said Destroy Skambankt Roots Manuva (UK) Thunderheist (CAN) (Kastellnatt) Tom Hell Turboneger Ungdomskulen (Kastellnatt) Valentourettes (Kastellnatt) VETO (DK) Yo Majesty (US) (Kastellnatt) The Wombats (UK) Slottsfjell arrangeres for syvende gang i 2009. Med norges mest spektakulære festivalarena og et program spekket med godbiter ønsker vi deg hjertlig velkommen. Festivalen arrangeres midt i Tønsberg sentrum med alle fasciliteter som hotell, restauranter, parker, camping, svømmehall, buss, og jernbanestasjon i umiddelbar nærhet.Les mer her! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har ennå tilgode å sjekke ut Slottsfjell, og det er jo en skamplett på min festival-CV, men akkurat i år synes jeg ikke de har så innmari mange spennende artister å lokke med. Toppen fem på den lista jeg har lyst til å se, og resten er jeg enten lei av eller helt nøytral til. Så ja...men mulig de henter inn noe artig i siste liten. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ja er fortsatt mye som kommer famover :3 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var der i fjor, og var veldig bra. Vurderer å dra nedover i år også, programmet frister veldig. Festivalområdet er veldig koselig og passe stort, og Tønsberg er jo utrolig fint på sommeren. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan er det hvis det skulle bli dårlig vær? På Quart 07 hadde de jo ikke ett eneste sted å gå under, og heller ikke noe sted å sitte. Mat var det forsåvidt også dårlig med. For en tullefestival. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I fjor hadde de noen telt med benker, men hadde langt i fra nok kapasitet til en del folk. Maten var veldig god i fjor. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oh...Forresten, hvis de selger kakao kommer jeg uansett. Er så lei festivaler hvor de ikke har noe tilbud til frosne avholdsmennesker. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mener å huske at de hadde kakao, kaffe og te i fjor. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Max Cavalera til fjellet! Må nesten ha meg et dagspass i år likevel. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Blir nok en tur på fredagen for å få meg med Turboneger, samt Bare Egil Band på onsdagen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Listen over artister i førstepost er litt mangelfull virker det som, her er den nyeste lista hittils: Artister som spiller på fjellet: 65daysofstatic (UK) Accidents Never Happen An Horse (AUS) Apoptygma Berzerk Art Brut (UK) Ash (UK) Bigbang bob hund (S) The Captain & Me Captain Credible The Chap (UK) Femi Kuti (NGA) First Aid Kit (S) Fjorden Baby! Foals (UK) Frontier Ruckus (US) Gojira (FRA) Hjaltalín (ICL) Håkan Hellström (S) John Olav Nilsen & Gjengen Kaiser Cheifs (UK) Katzenjammer Lay Low (ICL) The Little Hands Of Asphalt Manatee Racket Marit Larsen Mark Kozelek (US) Mathias Eick Quartet Motorpsyco Peachcake Pony The Pirate Real Ones Roots Manuva (UK) The September When The Streets (UK) She Said Destroy Skambankt Soulfly (US) Thom Hell Turboneger VETO (DK) The Wombats (UK) Artister som spiller på Kastellnatt (klubbscener nede i byen): Bare Egil Festival FM Belfast (ICL) Next Life Thunderheist (CAN) Ungdomskulen Valentourettes Yo Majesty! (US) Jeg gleder meg veldig! Syntes Slottsfjellfestivalen har satt sammen et utrolig bra program i år, med masse sterke navn som f.eks: Ash, Bigbang, bob hund, Gojira, Håkan Hellström, Kaiser Chiefs, Motorpsycho, Roots Manuva, Soulfly, The Streets, Turboneger, VETO og The Wombats. Alle disse artistene kunne nesten vært headlinere på tidligere Slottsfjellfestivaler. Personlig gleder jeg meg veldig til å se og anbefaler alle å sjekke ut disse perlene: , Fjorden Baby!, , , og ! Endret 14. mai 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå