arhngrim Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Windows 7 kjører supersmooth på 3 av mine PCer bortsett fra én liten ting. Når jeg stenger vinduer og de fades vekk, så er det hakker animasjonen litt. Alle PCene har forskjellig grafikkort (8800GTS, 8600GT og Intel onboard på eee'n). Alle drivere er oppdaterte. Jeg hadde samme problem med betaen. Dette er selvfølgelig ikke noe stort problem og det er jo tross alt bare snakk om en RC, men jeg lurer bare på om andre har opplevd det samme og har klart å fikse problemet. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hadde samme greia med hakking når man lukket vinduene på build 7000 men den er ikke tilstede på bulid 7100 på mitt oppsett ihvertfall. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har samme problem på min PC. build 7100 og 8800 GT. Er det samme med nyeste nvidia betadrivere og de som fulgte med win7 Lenke til kommentar
arhngrim Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg merket ingen forbedring i forhold til driverne som fulgte med og beta driverne fra nVidia. Trodde i utgangspunktet det ikke skyldtes driverne fordi jeg har samme problem på min eee, men siden Biomec ikke har problemet med sitt ATI-kort så er det kanskje driverne likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå