LooneyTune Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg har prøve eksamen i media. Oppgaven jeg har velgt er å lage en ny grafisk profil til et trafikkopplæringsfirma i Haugesund. i denne annledning har jeg også laget et utkast til design til websiden. Siden dette er et prosjekt vi bare har to dager på, så kommer jeg ikke til å kode siden og gjøre den ferdig. Det er bare skissen og designet som skal presenteres. Under ligger designet til siden som jeg har tegnet i Photoshop. Takker for kritikk Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 1: Du ser ut til å ha "Om oss" på velkomstsiden 2: Kommer ikke over det sære uttrykket til fyren. Kommer altfor mye i veien, men kan gi et artig preg Lenke til kommentar
janingar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Litt enig i kritikken til Jonta om at du ser ut til å ha "Om oss" på forsiden, ellers syns jeg designet virker helt greit Oversiktlig. Den fyren i blå genser virker forresten en en smule gal Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Du har definitivt eit godt utgangspunkt, men no er det nå ein gong slik at me skal komme med kritikk, men eg har berre småting å sette fingen på. Skriftstørrelsa på menyen er i mine auger litt for stor. Eg veit at det varierer frå Photoshop til ferdig design, men ha den gjerne bittelitt mindre. Same mellomrom mellom dei rektignok, berre litt mindre skrift. Vidare skulle eg likt å sett sida med litt meir "padding" frå toppen av, og ein del meir frå sida av på teksten. Det vil seie lengre inn i boksen. No kjem overskrifta for nær toppen for min del, og teksten ligg for mykje til venstre.. Det irriterte meg egentleg litt. Underteksta er óg noko irriterende, denne ville eg hatt i berre små bokstaver "- vegen til førarkortet klasse b". Videre er logoen noko i overkant stilisert for nokon kanskje, men eg likte det. Ellers likte eg sida, fargevalet passer godt, og fonten i heading er herleg! Denne sida likte eg. Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Takker for både kritikk og ros Oppgaven er nå levert inn, men det er alltid kjekt å få vite hva jeg kan gjøre bedre. Kanskje jeg også skal lage siden ferdig engang senere Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja du har absolutt eit utgangspunkt, og mykje potensiale. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg likte ikke fargene, men jeg ser hvorfor du har brukt dem. Vågalt. Funker sikkert for de som leter etter trafikkskoler, men ikke for meg ;p Edit: Når det er sagt, vurderer jeg faktisk å ta lappen, så jeg er vel egentlig i den gruppen... Endret 10. mai 2009 av tofagerl Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Den ble i allefall bedre enn min. OT: Hvilken klasse går du i forresten? Vardafjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå