_Issue_ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 når er det egentlig de nye ati driverne kommer ? og hva er det som er fixet på de ? vet at ESC på cs blir fixet, men hva mer ? men noen mer med cs og andre spill ? Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det som også skal bli fixet er Granite Bay (Intel 7205) / Radeon 9700 problemene. De skulle visst slippes 1-2 uker etter en uttalelse fra ATi som kom for en drøy uke siden. Så jeg tror ikke 3.3 er langt unna. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 De har droppet releasen av 3.3 siden 3.4 nå er rett rundt hjørnet. Skal visstnok slippes sånn ca. i midten av mai (sannsynligvis i forbindelse med at de første 256MB-utgavene av 9800pro sendes ut til websteder for reviews vil jeg tro). Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg skal bestille et ATI 256 mb RAdeon 9800 pro kort...det slippes i midten av mai ja men blir ikke å finne i norge før 1-2 mnd etter alså i juni/juli Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Etter planen får ATI WHQL sertifiseringen på Catalyst 3.4 driverne 12.mai. Deretter tar det 1-3 dager før de blir lagt ut til nedlastning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå