miniPax Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt dette kabinettet? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 beklager, men det var stilig! muligens du må til utlandet? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 prøv www.directron.com rotete side, men de har iallfall det meste Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Søk på www.google.com hvis du har navnet? Evnt. send mail til norske butikker og spør, f.eks www.microplex.no Stilig, men aldri sett det før. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Det er nettop det som er problemet. Har ikke annen info om kabinettet enn bildet og navnet på filen. Fant bildet i en image katalog hos en eller annen bruker på en DC hub...For allt jeg veit, kan det være et Über-modda chieftec tower :-) Og ja, jeg veit mange syns Über er et lame ord. Det syns ikke jeg, så hold kjeft dere som hadde tenkt til å kommentere det ;-) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 sorry, har aldri sett det før... kult alikevell.... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Grøss.. Fikk flashbacks fra mammas Tupperware-partyer da jeg så det kabinettet. Den var rett og slett grell. Men smaken er, og har alltid vært, som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå