H09I6AN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trenger en liten oppdatering av den kalde krigen, på punktene; Berlinmuren faller Jugoslavia gikk i oppløsing Reformer Øst-Europa i forandring Takker for svar Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Slik informasjon er lett tilgjengelig på via google og wikipedia (se også engelsk utgave), Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Det er jeg klar over, men tenkte meg en liten oppdatering utenom teksten. Fra noen kloke mennesker Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det finnes veldig mye informasjon omkring emnene på internett. Det er også veldig store emner, så når du spør om oppdatering så kan det være hva som helst. Ingen her kommer til å gjøre leksene dine for deg, har du et mer konkret spørsmål så får du nok svar, og du har god rettledning på hvor du kan finne mye mer stoff allerede! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Det er nok ikke lekser, men jeg får ta til takke med nedlatende holdninger, så sier vi at emnet er løst. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Forumet er en god infokilde , eller en kilde til mer info / hjelp. de fleste vil likevel referere til google for mer fakta, eller søkefunksjonen på forumet for å finne gamle tråder om samme emne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå