Gå til innhold

Hva er ditt beste minne fra WoW?

Anbefalte innlegg

1. Da jeg innså at det ikke var gamet for meg, og sluttet.

2. Første gang opp til lvl 20 og fikk shadow wolf på shamanen.

3. Da jeg oppdaget tradeskillsystemet, som er ganske bra. Helt til du prøver å selge ting for det de koster å lage.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Jerngrep på AH på horde-siden (Sylvanas). Alle visste hvem Mjool var. :)

2. Den gangen battlegrounds gikk fra 21-30, 31-40, etc. Shaman, Windfury og Corpsemaker med Crusader. Helledussen, så gøy det var.

3. Raid mot Astranaar i Ashenvale. Var vel 30 lowbies, masse skrot fra Barrens og noen highlevel nolifers på level noe-og-førti med mount!

Lenke til kommentar

Må være den gangen jeg oppdaget pugs og instances rundt lvl 40. Det at man kunne spille sammen med andre i et MMO, var en revelation uten like for meg. Tror jeg pugget samme instancen ti ganger samme dag :p

Lenke til kommentar

Daglige raids mot Crossroads med min human rogue. Og den pokkers Tauren Warrioren som aldri ville dø. Han hadde rød armor, og var nesten level 60.

Og, diverse RP-eventer i WoW, som da mitt ene troll nesten ble voldtatt av en gærning av et troll. Utrolig spennende å holde på med.

Lenke til kommentar
Når jeg gikk inn i stormwind etter å ha gjort noen quests i goldshire.

Samme. + selve stemningen i elwynn forest på første characteren min. Er det som drar meg tilbake til wow gang på gang, et håp om å få den samme følelsen tilbake som da jeg begynte å spille

Husker og det var stort etter å ha hørt på tittelmusikken i flere dager mens jeg ventet på å få et 2mnd spillekort i posten, og så endelig kunne få logge inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

World of Warcraft blir aldri som den engang var. Har aldri før hatt så store gleder av et spill. Det er fortsatt gøy men kan ikke måle seg med hvordan det var i starten da jeg var helt newbie sammen med tusenvis av andre.

Min nåværende kone møtte jeg for første gang i world of warcraft. Vi har nå en datter sammen og vi ville aldri ha møtt hverandre uten world of warcraft. Litt rart å tenke på egentlig.

All cred til Blizzard for skapelsen av en slikt spill! keep it coming.

Lenke til kommentar

1. Da jeg rerollet til rogue etter å ha spilt som shaman i altfor lang tid. Var litt inspirert av World of Roguecraft-filmen(e) da, ja.

2. Den første "raiding"-guilden jeg var i, Sindrome. Vi gjorde det aldri noe veldig bra, men de artige folka og stemningen gjorde opp for det. Ikke vært i en lignende guild etter det :hmm:

Lenke til kommentar
1. Da jeg rerollet til rogue etter å ha spilt som shaman i altfor lang tid. Var litt inspirert av World of Roguecraft-filmen(e) da, ja.

2. Den første "raiding"-guilden jeg var i, Sindrome. Vi gjorde det aldri noe veldig bra, men de artige folka og stemningen gjorde opp for det. Ikke vært i en lignende guild etter det :hmm:

Hadde selv et guild en gang som hadde 100% fokus på det sosiale. Ble jo raids og premades og, men vi hadde 100% oppmøte på guild aktiviteter. Alt fra å "slette" en alliance by til guild pvp i stranglethorn arena.

Det var fantastisk. Synd guildet disbanda ved Age of Conan :(

Lenke til kommentar

Beste og beste men eg husker det godt.

Gankfest i STV. Blei griseganka rundt nesingwary basen mens eg prøvde å levle presten min (av en 60 rogue), så kom to kompiser av meg ned for å hjelpe (begge 60). One thing led to another og plutselig var det sikkert 30 level60 horder der, mot ca 15 level 60 alliance, med en god blanding av low levels som prøvde å hjelpe til så godt dei kunne. =)

Lenke til kommentar

Når jeg rotet rundt i Westfall med presten min, oioioi, hvor lite jeg kunne og alt var like interessant. Ellers var Blackrock Mountain veldig spennende, jeg var fasinert av hvor stort alt var, man kunne jo springe langt ned under fjellet! Og første gang i MC :)

Ellers er jeg faktisk i et veldig hyggelig guild nå, og koser meg i WoW.

Cheers

Lenke til kommentar

Det beste jeg kommer på, må vel nesten være når jeg var level 53 eller noe med warriorn og fikk spørsmål om jeg ville tanke, og jeg ante ikke hva fyren prata om. Det viste seg jo også da at jeg ikke hadde gjort quest for å få defensive stance.

Ellers ser jeg generelt sett bare tilbake på de dagene hvor man lærte noe nytt hele tiden.

Alltid nye steder man aldri hadde vært før, og nye BLÅ items som så mye fetere ut enn mitt forrige. Wow blir aldri det samme som det var den gangen. *snufs*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...