Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ett brennbart tema fra kvinneguiden

Gjest Guest_ts_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_ts_*

"Kjøp av prostituerte, Jeg vet at ingen bryr seg

Hvorfor forsmår kvinner menn som har kjøpt sex?

Jeg er en 21 år gammel mann som mistet jomfrudommen min til prostituerte. Jeg har blitt kalt kjekk og fått det som for en mann er diffuse sextilbud ("hvordan ville du like å bli voldtatt" -) flere ganger av vanlige kvinner, og selvfølgelig vil jeg heller alltid være med en vanlig kvinne. Men jeg har aldri følt jeg har tilgang på sex med kvinner, og jeg har aldri blitt tilbudt av kvinner jeg kunne være interessert i, og jeg er ikke pågående. Derfor valgte jeg å gå til prostituerte.

Jeg visste ikke da at kvinner føler seg kvalme av det som åpenbart er "menn som meg". Hvis jeg visst jeg ville bli stemplet som en taper, slik jeg uansett ble behandlet før jeg gikk til prostituerte, ville jeg ikke gått til prostituerte.

Her er et sitat fra en debatt om horekunder fra forumet.

SITER

Menn som betaler for sex gir meg en skikkelig kvalm følelse..det har å gjøre med at "ordentlige" menn vil kunne få seg seksuelle omgang i kraft av å være hyggelige menn..tror jeg.

Jeg har vært hyggelig mot hundrevis av kvinner, og det skjedde aldri. Det er ikke sannheten.

Menn blir stigmatisert (av kvinner) for å være uerfarne, og stigmatisert igjen når de velger en prostituert fordi de ikke får erfaring.

Jeg får nå langt mer interesse fra kvinner fordi jeg vet mer om hva forholdet mellom menn og kvinner er nå, det er vel en slags selvtillit.

Men hvordan kan kvinner være så uansvarlige å konsekvent nekte å være åpne mot menn, og så fordømme og harselere fordi vi blir triste og går til prostituerte eller andre valg til slutt?

Kvinner kan ikke fordømme og skvise ut menn. De gjør det, og det har blitt gjort mot meg, men det er galt. Å gå til prostituerte er også galt, jeg skulle ønske jeg aldri hadde trengt å gjøre det, og jeg har sendt en blanding av takk og beklagelse til de prostituerte jeg selv møtte. Men dette er ikke et problem skapt av menn alene. Det er et problem som er til fordi mange menn står alene, uten kvinner.

Jeg vet nå at det eneste jeg kan gjøre er å bære denne hemmligheten at jeg gikk til dette valget. Jeg kan altså ikke fortelle en eneste kvinne om det. "

fra:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...411313&st=0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hihi virke gøy å ver me ei kvinne som kan mer enn di fleste:P

men ville heller hatt ei eskorte elns.. regne me di som tar litt mer betalt bryr seg mer om helse og hygene for å si det sånn:P

Når alt kommer til alt ville eg aldri vert med ei hore, men morsom tanke..:p

du skal seff få gjøre som du vil og eg personlig kunne ikke brydd meg mindre.

Forstår ikke hvorfor du vil fortelle at du har betalt i det heile tatt. Fleste jenter vil ikke vite hvor mange du har låge meg eller kem.

Lenke til kommentar

Hoho, jeg leste akkurat litt i den tråden. :p

Skjønner ikke hvorfor så mange reagerer med avsky, det er jo bare sex!

Menn som kjøper sex er helt vanlige menn, prostituerte kvinner er helt vanlige kvinner. Done.

PS WillyWanker: Skriv enten bokmål eller nynorsk. ;)

Edit: Whoa. Dette ble postet uten at jeg trykket send. o.O

Diskusjon.no tuller.

Endret av Ninjakos
Lenke til kommentar

Jeg personlig ser i utgangspunktet ingen problemer med å kjøpe eller selge sex. Hva er egentlig forskjellen på å posere naken for penger, og å suge for penger?

I utgangspunket om det er frivillig fra begge parter så er det helt i orden for meg, men virkeligheten er nok somregel ikke slik. Tviler på det egentlig er så mange horer som jobber helt frivillig for pimpene sine, og liker jobben sin. Pga. trafficking og skumle bak-menn/damer så skjønner jeg egentlig forbudet.

Men prostitusjon i prinsippet, det ser jeg ingenting galt med.

Lenke til kommentar

Prostitusjon helbreder antakeligvis seksuell frustrasjon blant utallige menn hvert år, men let's face it, hvor mange jenter drømmer om å bli prostituerte? Det er sjelden frivillig, og sjelden uten risiko for å bli voldtatt gjentatte ganger. Sjansen for å bli drept som prostituert er 52 ganger større enn for normale mennesker i USA. Vet ikke med tallene i Norge, men ser ingen grunn til at de skal være lysere.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok kanskje en annen grunn til at kvinnene der inne reagerer, handler om at de føler det gjenspeiler da mannens syn på kvinnen, at kvinnen bare er en vare man kan kjøpe, og at sex er helt upersonlig.

Personlig så er sex for meg ikke bare sex, det er en handling mellom to mennesker som elsker hverandre, men det er nå meg. Hva andre måtte gjøre blåser jeg i, og derfor har jeg også aldri f. eks hatt ONS. Mange som sikkert har hatt fin og flott sex på den måten, men det er bare ikke for meg. Jeg dømmer altså ikke de som bare ser på sex som nettopp sex, bare så det er sagt, men om jeg selv skal ha sex, må følelser være involvert.

Nok om det, jeg må si meg enig med sistnevnte taler her. Én ting er selvsagt de kvinnene som ikke lider noen nød som prostituert, det skal jeg ikke si noe på, en annen ting er jo de som tvinges til det, eventuelt ikke ser en annen utvei (jeg vil tro mange ikke egentlig ønsker å være det).

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Personlig så er sex for meg ikke bare sex, det er en handling mellom to mennesker som elsker hverandre, men det er nå meg. Hva andre måtte gjøre blåser jeg i, og derfor har jeg også aldri f. eks hatt ONS. Mange som sikkert har hatt fin og flott sex på den måten, men det er bare ikke for meg. Jeg dømmer altså ikke de som bare ser på sex som nettopp sex, bare så det er sagt, men om jeg selv skal ha sex, må følelser være involvert.

Gode tanker dette. Jeg vil tro at veldig mange horekunder føler at de trenger et substitutt. Til syvende og sist er det jo dette de fleste ønsker seg.

Lenke til kommentar
Enig med thermos. Prostitusjon, med to likestilte parter, har jeg ingenting imot. Det er når det er tvang med i bildet at det blir negativt.

Agreed. Om man skal kjøpe sex, burde man være kritisk på hvem man kjøper det av. Så lenge den prostituerte har valgt yrket helt frivillig, kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle være forkastelig.

sileps: Kanskje det ikke er den frivillige prostituerte vi ser mest til, men det betyr vel ikke at de ikke finnes? (: Og jeg tror strengt tatt ikke det har noe for seg å dra med tall fra USA.

Lenke til kommentar

Prostitusjon: salg av seksuelle tjenester mot betaling eller for andre gjentjenester. En person som selger seksuelle tjenester kalles en prostituert. I en mer generell betydning av ordet kan ethvert salg av tjenester til et formål ansett som uverdig betraktes som prostitusjon.

Er flere tusen forskjellige sider av denne saken;

- Er det rett å nekte stygge mennesker retten til sex?

- Er det riktig å ta betalt for sex?

osv.

Finnes flere tusen forskjellige svar, alle er rett, noen mer enn andre.

I dagens samfunn har vi mer forståelse for hvorfor enkelte velger å prostituere seg. For hundre år siden, trodde man at de som bedrev hor gjorde det fordi de var arbeidssky og/eller tilbakestående. Idag vet vi at det er pengene som driver dem.

Idag spiller levekår og oppvekst en enorm rolle for hvorvidt man kaster seg ut i prostitusjonens verden eller ikke.

On-topic: Selv mener jeg at seksualitet hører hjemme i et tillitsforhold. Sex handler ikke kun om sex, men om tillit, glede, fryd og lek, samt savn, mistro og skuffelse. Disse sammensatte følelsene ved et forhold kan aldri bli erstattet av en pengesum.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke sagt det. Hadde ikke likt om kjæresten min hadde hatt sex med en prostituert. Du kan ikke komme godt ut av å røpe noe slikt. De fleste kvinner ville sagt at det var utrolig ekkelt i seg selv. Resten ville syntes det var en smule patetisk at du måtte betale noen for å ligge med deg.

Uansett så er det aldri noe smart å legge ut om hvem man har ligget med når man går inn i et forhold, eller forsåvidt er i ett. Snakke om erfaringer på generelt grunnlag ja. Men hvem og hvor nei takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...