Gå til innhold

Billig 12-tommer med bra batteri og lav vekt

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på utkikk etter en rimelig 12-tommer som "reisemaskin".

Hovedvurderinger er:

- Bra batteri!

- Lav vekt

- Lav pris

- Design

PC'en trenger absolutt ikke inneholde noe krutt, blir bare skriving, surfing og en og annen film. Har sett litt på Samsung NC20 og Dell Inspiron Mini 12. Har noen erfaringer med noen av disse eller andre 12-tommere i noenlunde samme prissegment?

Drømmen er jo egentlig en Asus EEE 1000 HE, men er litt redd for at den kan bli i minste laget. Batteri har den hvertfall! Hva syns folket generelt om å skrive i noe lengere tid (4-6 timer) på en 10-tommer??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fremdeles litt usikker på dette, og jeg ser for meg at effektivitet vil være en del bedre på en 12-tommer enn en 10-tommer. Noen som har noe informasjon om Lenovo Ideapad S20 i så fall? Finner svært lite informasjon om denne enda, så det tyder vel på at den er et stykke unna lansering enda.. Pen maskin!

Lenke til kommentar

Ok, kommer med en liten oppdatering selv. Såvidt jeg kan se er billige PC'er på denne størrelsen fremdeles noe underutviklet, og det beste kjøpet slik jeg ser det, er per i dag Samsung NC20. Med et 9-cellers batteri fra ebay ser det ut til at man kan skvise ut 8-9 timer med bruk. Da begynner det å bli en PC som treffer mitt behov godt! :!:

NB! Maskinen er forventet inn til Komplett i morgen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...