SupraTurbo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 God natt Jeg har da fått et problem med java. Har seneste java installert men får ikke opp java. Merket det tidligere i kveld på nettbanken. Jeg har googlet, reinstallert, kjørt ccleaner på registeret, men ingenting hjelper. Den er seff aktivert i innstillingene i firefox. Funker heller ikke i Internett explorer. Jeg kjører Vista ultimate 64-bit. Anyone? Svar som om jeg ikke har peiling på data, det kan jo være et simpelt problem Hans Erik Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kopier: Program Files (x86)\Java\jre6\bin\new_plugin\npjp2.dll Til: Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugins\ Hvis ikke det funker, kopier også npdeploytk.dll, npjpi160_13.dll, npoji610.dll, npt.dll fra Java bin mappa. Endret 7. mai 2009 av Svedge Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Kopier:Program Files (x86)\Java\jre6\bin\new_plugin\npjp2.dll Til: Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugins\ Hvis ikke det funker, kopier også npdeploytk.dll, npjpi160_13.dll, npoji610.dll, npt.dll fra Java bin mappa. Prøvde med den første, ikke bra. Prøvde med de siste, no slår firefox seg av når det kommer en side med java. Så nei desverre, det virker ikke ennå.. Hmmm Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ei venninne av meg hadde også problemer med java.. Jeg prøvde å slette det, legge det inn på nytt, starte maskinen på nytt.. holdt på å gi opp.. Helt til jeg fikk surra meg inn på lista over tillegg i IE (Verktøy--> Alternativer for internett--> Programmer, så ser du nederst en knapp som heter administrer tilegg..) der var det 2 ting som hadde med java å gjøre.. den ene var aktivert, den andre var deaktivert.. aktiverte denne også, og hu kom inn på nettbanken sin igjen Kanskje det er samme løsning for deg. Lenke til kommentar
Psyklus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 * sjekk at du har java 64 bits installert. Gå til sun.com å finn ut der * noen AV forbinder java med no skummelt og tar alt java under en kam -> godkjenn i AV Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ei venninne av meg hadde også problemer med java.. Jeg prøvde å slette det, legge det inn på nytt, starte maskinen på nytt.. holdt på å gi opp..Helt til jeg fikk surra meg inn på lista over tillegg i IE (Verktøy--> Alternativer for internett--> Programmer, så ser du nederst en knapp som heter administrer tilegg..) der var det 2 ting som hadde med java å gjøre.. den ene var aktivert, den andre var deaktivert.. aktiverte denne også, og hu kom inn på nettbanken sin igjen Kanskje det er samme løsning for deg. Finner ingenting i administrer tillegg som virker som det har noe med java å gjøre. Men uansett er allt som jeg finner der inne aktivert. Har også lett i firfox etter noe lignende uten hell. Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 * sjekk at du har java 64 bits installert. Gå til sun.com å finn ut der* noen AV forbinder java med no skummelt og tar alt java under en kam -> godkjenn i AV Jeg har hatt 64-bit vista lenge nå og har ikke vært plaget med dette før. Reinstallerte vista nå på mandag og det har virket siden. Kan ikke si at jeg vet akkurat når og hva som har gjort at det ikke virker lenger heller. Har AVG AV, free edition. Skal prøve å avinstallere AVG nå.. Lenke til kommentar
SupraTurbo Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 BTW Jeg kommer ikke inn på java settings i controlpanel, og får heller ikke startet Limewire som jo er et java basert program(?) jusched.exe is running i task manager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå