Gå til innhold

Funker PS2-mikrofoner til PS3? (Singstar)

cavey

Anbefalte innlegg

Har nå bestilt Playstation 3.

Vil mine gamle Singstar-mikrofoner til Playstation 2 fungere til PS3, eller må jeg bestille nye mikrofoner?

(Har funnet noen trådløse til 489,-, fins vel ikke noe billigere enn dette... Ser de har til £29,99 på play.com, men gidder ikke mas med fortolling.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dine gamle singstar mikrofoner vil fungere, men anbefaler at du skaffer deg de trådløse fra play.com. Blir ca 500 kr totalt, men jeg synes det er verdt det.

Samtidig kjøper du singstar til ps3 fra play.com, ligger vel på ca 180 kr. Med singstar til ps3 lastet opp på din ps3 kan du trykke på "change disc" for så å sette i dine gamle ps2 singstar som vil fungere, selv om at du har en ps3 som ikke er bakoverkompatibel.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg trådløse fra elprice.no, nå. Kom på rett over 500 med porto :) Er uansett digg å slippe de ledningene som uansett ikke når helt bort i sofaen :D Spill fra play.com er også bestilt. Så da er det bare å vente på at hentelappene dumper ned i postkassa :D

Noen som vet hvor mye det koster for en og en sang som man kjøper via spilleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...