Gå til innhold

Chelsea - Barcelona, og Tom Henning Øvrebø

ConeX

Anbefalte innlegg

Han dømte, som vanlig, en dårlig kamp på Brann Stadion i går. Fyren har faktisk ikke det som skal til for å bli en "topp-dommer".... han mestrer jo ikke TL engang... Kanskje pensjonstilværelsen frister - ikke vet jeg, men jeg håper aldri Øvrebø dømmer mine fav. lag igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har som regel argumenter. Om du ser når innlegget ble postet, så var det ikke så lenge etter kampen...

Og om du leser innlegget en gang til vil du se at jeg mener at Øvrebø ikke bør dømme mine favorittlag på bakgrunn av at han er en dårlig dommer for tiden. Du spyr bare ut et flåsete utsagn for å provosere.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Og om du leser innlegget en gang til vil du se at jeg mener at Øvrebø ikke bør dømme mine favorittlag på bakgrunn av at han er en dårlig dommer for tiden.

Mens jeg leste det som at du mener han er en dårlig dommer fordi du ikke var fornøyd med ditt favorittlag. :)

Lenke til kommentar
Nei, jeg har som regel argumenter. Om du ser når innlegget ble postet, så var det ikke så lenge etter kampen...

Og om du leser innlegget en gang til vil du se at jeg mener at Øvrebø ikke bør dømme mine favorittlag på bakgrunn av at han er en dårlig dommer for tiden. Du spyr bare ut et flåsete utsagn for å provosere.

Jeg står fortsatt ved at Chelsea og Brann består av usympatiske drittsekker jeg håper blir dømt nord og ned i hver bidige kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...