Crispin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) De samme "argumentene" går igjen her som på vg.no. Jeg tenkte jeg skulle si det i første post, men de to straffe situasjonene er ikke egentlig ikke åpen for diskusjon, det er soleklare straffe - fakta! Det er helt vanvittig å se at hatet for chelsea er så stort at få klarer å svare ærlig. Ballack og Drogba sin oppførsel out of line? ER DU SPRØ? Hvordan tror du din favorittspiller, eller du selv hadde reagert viss du sto 1meter ifra den en soleklar hands om noe så viktig? Helt vanvittig å se på diverse folk som vet så mye bedre og er så perfekte når de har de samme søppel spillerne på sitt eget lag, som de angriper på chelsea. Ja nå har jeg også falt ner på nivået til de fleste haha chelsea sucks og fikk som fortjent karma piss nivået. Endret 7. mai 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det eneste ukonsekvente igår var at Bosingwa ikke får gult kort, og at Ballack ikke får gult kort for klager. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det eneste ukonsekvente igår var at Bosingwa ikke får gult kort, og at Ballack ikke får gult kort for klager. Ballack fikk gult. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan tror du din favorittspiller, eller du selv hadde reagert viss du sto 1meter ifra den en soleklar hands? Jeg kan ikke forestille meg at noen Liverpoolspillere ville oppført seg slik som Drogba gjør igår. Ballack sin er jeg med på kan skje i kampens hete, men Drogba går faktisk bort til dommeren etter kampen er ferdig. Det er snakk om å ha 0 kontroll over tempramanget sitt. CISSE, i sin tid, kunne gjort dette. Per dags dato; ingen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Chelsea kunne med litt mer flaks vunnet denne kampen komfortabelt, 3 eller 4-0(annsett at de skårte på straffene) 1. Malouda rives ned av Alves innenfor 16 meteren - klar straffe. Folk sier at situasjonen startet utafor, feil, det startet en situasjon utenfor, stoppet, og så begynte den inni 16 igjen ved at Alves reiv han ned. 2. Pique hands, KLAR straffe, ikke noe å diksutere engang. 3. Den på slutten der Ballack skyter i armen til Eto'o(?). Men jeg mener det ikke er straffe, med mindre ballen hadde retning mot mål, noe som var vanskelig å se. Det at Øvrebø ikke blåste straffe på noen av dem, er sjokkerende synes jeg. I tilegg kunne Drogba også fort fått straffe i den situasjonen hvor han ble felt og keeper snakka ballen opp over beina hans. Greit, han faller lett, men KUNNE blitt blåst straffe. Barca skuffa meg ganske heftig igår. Viser at de ikke er det samme laget mot engelske lag. Tviler på at det har sjans mot Man Utd. Eneste som kan gjøre no mot Manchester er Henry som har god PL erfaring. Messi var ikke å se på banen igår, og ikke i den på Camp Nou heller. PS. Er ikke Chelsea fan hvis noen skulle påstå det, heier på Wolfsburg jeg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) De samme "argumentene" går igjen her som på vg.no. Jeg tenkte jeg skulle si det i første post, men de to straffe situasjonene er ikke egentlig ikke åpen for diskusjon, det er soleklare straffe - fakta! Det er helt vanvittig å se at hatet for chelsea er så stort at få klarer å svare ærlig. Ballack og Drogba sin oppførsel out of line? ER DU SPRØ? Hvordan tror du din favorittspiller, eller du selv hadde reagert viss du sto 1meter ifra den en soleklar hands om noe så viktig? Helt vanvittig å se på diverse folk som vet så mye bedre og er så perfekte når de har de samme søppel spillerne på sitt eget lag, som de angriper på chelsea. Ja nå har jeg også falt ner på nivået til de fleste haha chelsea sucks og fikk som fortjent karma piss nivået. It's a fact - Rafael Benitez @Budjav: Malouda la seg ned som om han ble skuttnår det knapt var kontakt, og Ballack sitt skudd hadde retning 12 meter over mål. Pique - handsen er den eneste situasjonen som kan regnes som straffe. Endret 7. mai 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan tror du din favorittspiller, eller du selv hadde reagert viss du sto 1meter ifra den en soleklar hands? Jeg kan ikke forestille meg at noen Liverpoolspillere ville oppført seg slik som Drogba gjør igår. Ballack sin er jeg med på kan skje i kampens hete, men Drogba går faktisk bort til dommeren etter kampen er ferdig. Det er snakk om å ha 0 kontroll over tempramanget sitt. CISSE, i sin tid, kunne gjort dette. Per dags dato; ingen. Så har ikke Liverpool spilt en kamp som den igår heller da, hvor de går ut i semien mer eller mindre kun pga dommeren. Da skjønner jeg at Drogba reagerer som han gjør. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det er også morsomt å se hvor forskjellig folk kan se en reprise fra kampen, her er det snakk om fakta og det som virkelig skjer. Men noen presterer å si at dette skjedde ikke, selv om de ser det svart på hvitt. Øvrebrø gjore en forferdelig innsats, og at folk bruker argument som det er synd om han for å mene han gjore en god jobb er jo pinlig. Han bør ikke få dømme så viktige kamper på en stund, det er absolutt mennesklig å gjøre feil, men når man gjør så mye feil på en kamp er det ikke godt nok uansett og det bør få følger. Er imponert over hvor rolig Hiddink holdt seg, hadde vært så mye morsommere med Saf, Mourinho eller noen andre "fargeklatter" Endret 7. mai 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det eneste ukonsekvente igår var at Bosingwa ikke får gult kort, og at Ballack ikke får gult kort for klager. Ballack fikk gult. For klagene etter at han ikke får straffe? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, jeg er ganske sikker på at det var derfor. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Så har ikke Liverpool spilt en kamp som den igår heller da, hvor de går ut i semien mer eller mindre kun pga dommeren. Da skjønner jeg at Drogba reagerer som han gjør. Skulle noen tippet på hvilke Chelsea spillere som hadde gjort noe slikt, før kampen igår, så ville vell 99% sakt Drogba. Mannen er jo gal. Ja, jeg er ganske sikker på at det var derfor. Ah, beklager. Gikk meg "hus forbi" som di sier. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Så har ikke Liverpool spilt en kamp som den igår heller da, hvor de går ut i semien mer eller mindre kun pga dommeren. Da skjønner jeg at Drogba reagerer som han gjør. Skulle noen tippet på hvilke Chelsea spillere som hadde gjort noe slikt, før kampen igår, så ville vell 99% sakt Drogba. Mannen er jo gal. Ja, jeg er ganske sikker på at det var derfor. Ah, beklager. Gikk meg "hus forbi" som di sier. Hadde han vært gal hadde han slått til dommeren. Alt han gjorde var å skjelle han ut....kraftig. Noe jeg støtter fult ut. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skulle noen tippet på hvilke Chelsea spillere som hadde gjort noe slikt, før kampen igår, så ville vell 99% sakt Drogba.Mannen er jo gal. Prøv å sett deg i hans situasjon. Jeg ville ikke vært helt fornøyd, for å si det mildt. Mener fortsatt at Chelsea har seg selv å takke som ikke avgjorde tidligere, men jeg ville vært frustrert om jeg hadde røket ut av en CL-semi og fått så mange tvilsomme avgjørelser imot, samt blitt snytt for ett soleklart straffespark. Jeg hadde nok ikke klikka i vinkel på dommeren, men det hadde ikke vært langt ifra. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hadde han vært gal hadde han slått til dommeren. Alt han gjorde var å skjelle han ut....kraftig.Noe jeg støtter fult ut. Ja han er gal, og han var faktigst nær å slå han ned. Kunne fort ha gjort det om ingen rev han vekk Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg synst det Drogba gjør er forkastelig. Han legger jo skam på klubben med å angripe en dommer så verbalt som han gjør. Jeg forstår han, men hvor langt kommer du med å gjøre dette? Han burde takle de som Essien, Terry, Lampard og Co. Ekte menn som har følelser, men kontrollerer dem, og heller tar det opp rolig etter kampen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg synst det Drogba gjør er forkastelig. Han legger jo skam på klubben med å angripe en dommer så verbalt som han gjør. Jeg forstår han, men hvor langt kommer du med å gjøre dette? Han burde takle de som Essien, Terry, Lampard og Co. Ekte menn som har følelser, men kontrollerer dem, og heller tar det opp rolig etter kampen. Lol, så man er ikke ekte mann siden man blir pissed etter et urettferdig nederlag? Nei vet du hva, det blir for dumt. Og spør du meg så Ballack mye mer "gal" ut enn Drogba. Drogba så egentlig mer sjokkert ut, mens han ropte " It's a disgrace"ørten ganger. Og nei, man kommer ingen vei, annen enn å fortelle dommeren at det han gjorde var for dårlig. Noen han fortjente å høre igår IMO. Ingenting er vel heller ikke så overbevisende som når en svær Ivorianer står og skriker det i trynet på deg. Endret 7. mai 2009 av Budjav Lebac Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ingenting er vel heller ikke så overbevisende som når en svær Ivorianer står og skriker det i trynet på deg. Haha ;p Nei, jeg mener vertfall det Drogba gjør er helt feil. Men selv om det kan forsvares til en viss grad bør det få konsekvenser. Lar UEFA dette gå urørt vil lignende situasjoner og angrep på dommeren oppstå ofte i fremtiden. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er litt enig med begges synspunkter. Er fullt forståelig at Drogba reagerte som han gjorde, men han burde kanskje hatt litt mer selvkontrol. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å være oppgitt og uenig er ein ting, men når har det skjedd at dommaren gjorde om ei avgjersle? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) De gode gamle reglene for hands sier at hånden skal være inntil kroppen, noe den ikke er når den svever i luften - ergo ikke naturlig. Chelsea har seg selv å takke for at de ikke avgjorde (At Drogba svei av en 100% mulighet i sist kamp, samt en enda større i går er utilgivelig). Likevell er det merkelig at ikke dommer blåste en eneste gang - for det var en 4-5 diskuterbare situasjoner (som jeg har sett det har blitt blåst på før), samt en soleklar straffe. Situasjonen med Henry i første kamp er ikke noe bedre enn de "diskuterbare" situasjonene med Drogba/Anelka. EDIT: Jeg synes også Drogba skal bli straffet. Selv om jeg forstår reaksjonen, støtter jeg den ikke. Uansett hvor urettferdig det endelige resultatet faktisk var, skal han holde hodet kaldt. Endret 7. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå