Mr. Fiskum Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hai. Jeg skal til en kompis i alta (laangt) i sommer, hvordan er det å resie med pc? Gidder ikke spille på bærbar, og har ingen heller så den saken er grei Noen tips/erfaringer? Takker på forrhand (viste forresten ikke hvor jeg skulle poste, så blei her) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg ville helt klart demontert PC'en og sendt kabinettet i inskjekket bagasje. Resten tar du med som håndbagasje. Er ingen hemmelighet at inskjekket bagasje har en tendens til å få 'litt' røff behandling. Dette blir såklart vanskeligere om du har vannkjøling Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Stress da Endret 8. mai 2009 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Enda mer stress å få x-antall komponenter ødleagt. Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 har sendt maskiner som innsjekket bagasje flere ganger både med widerøe og sas. Det har gått helt fint.. men det er mulig jeg har hatt flaks. .. jeg merka bagasjen godt med datautstyr og forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå