hinduuu Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tenkte langt og lenge, men fant ikke ut hva jeg skulle kalle topic'n. Men dilemmaet mitt er at jeg og ei jeg driver med har på en måte en lek hver kveld. Det hele starta med at jeg begynte og bare spøke og si sånn godnatt meldinger med alltid ett elelr anna sært på slutten som feks søta søtnos lille vennen "hun hater og bli kalt det " osv osv Hun la merke til det etter en uke, og syntes det var morsomt. Men trudd jeg kom til og gå tom for sånne godnatt meldinger etterhvert. det hadde hun rett i ;P trenger deres hjelp til og finne på flere klisjeaktige godnatt meldinger jeg kan skrive. Kom gjerne med innspill hun har starta med sånne meldinger hun også, er på en måte blitt en konkuranse ;P som jeg på ingen måte akter og tape. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hehe spennende, skal nok hjelpe deg å komme på noe. mhmmm. 3 sec Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) samme her noen jeg har brukt: sov som en engel. -som en banan.. nei.. ikke helt, det.. en.. emm.. ENGEL! -sov søtt drømm søtt. -hilse til jon(jon blund) -vi snakkes i drømmeland -lille blomst (pondus) gjerne noe meget orginalt og litt morsomt, men det er ikke klisjer,da. kommer med flære cist jeg kommer på noen^^ Endret 6. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 snuppa vennen håntreet (mer et lokalt ord som er kjent i nordmøre) Er vel eneste "faste" kallenavnene jeg har i nattameldinger til dama. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Godnatt min hjertens kjær. Fra en nederlender. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Drøm om meg, for jeg skal drømme om deg Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Drøm om meg, for jeg skal drømme om deg Hahaha, klassiker!! uansett; overrask hun med telefonsex i stedet, det gir bedre resultater enn en teit lek! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takler ikke slike sukkersøte meldinger av tilgjort karakter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Natta snuppeluppa mi, du er min forever <<3<3<3 Love you till death do us apart <333<3<33<<3 (Jeg pleier ikke å si det lololol) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sukkerklumpen min Katten min (eller...?) Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 godnatt og drøm søtt min fremtidige sklie! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Drøm søtt ja... 1, 2, Freddy's coming for you 3, 4, Better lock your door 5, 6, Grab your crucifix 7, 8, Better stay up late 9, 10, Never sleep again Endret 6. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 haha, mye bra som er kommet nå ;D Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Krever litt kjennskap til Mummitrollet: - Hufsa mi - Lille mummitrollet - Snorkfrøken - Isfruen Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) HUFSA! er du vill!? er det styggeste og skumleste jeg har sett på TV noen gangn. tror aldri jeg har vert så redd for noe som jeg var for hufsa. og jeg tviler på jeg kommer til å bli så redd noe igjenn.. Endret 7. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I do not love you as if you were a salt rose, or topaz or the arrow of carnations the fire shoots off. I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul. I love you as the plant that never blooms but carries in itself the light of hidden flowers; thanks to your love a certain solid fragrance, risen from the earth, lives darkly in my body. I love you without knowing how, or when, or from where. I love you straightforwardly, without complexities or pride; So I love you because I know no other way than this: where I does not exist, nor you, so close that your hand on my chest is my hand, so close that your eyes close as I fall asleep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå