Sonicsource Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg kjøpte en ny pc med grafikk kort "Nvidia GeForce Gtx 295", jeg prøve å starte noe, husker ikke helt va det heter med da står det "Cannot Find Graphic Card Information". Også med den gamle pcen så er litt over 1 år gammel så har jeg rundt 25-35 fps når jeg spiller world of warcraft. Med den nye har jeg bare 20 fps, Om noen av dere klarer å finne ut av mitt problem hadde jeg blitt evig takknemlig! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Obligatorisk spørsmål: Har du installert driverne? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Forklar gjerne litt mer. Var det en ferdig PC ferdig montert? Hva er resten av oppsettet ditt? Hva er installert av drivere osv? Endret 6. mai 2009 av fflex Lenke til kommentar
Sonicsource Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har instalert alle drivere. Jeg har CPU Core Quad Q9550 2.83GHz. Jeg instalerte det som kom med cden og dobbelsjekket det på Nvidia.com osv. Jeg har instalert alle drivere. Jeg har CPU Core Quad Q9550 2.83GHz.Jeg instalerte det som kom med cden og dobbelsjekket det på Nvidia.com osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå