Gisletb Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 nå har jeg hatt kunn problemer med dataen min i over et halv år. har bytta ut en etter en del. nå er det kun strømforsyning og prosessor som jeg ikke har bytta. ska ikke vær noe problem med at den gir for lite strøm. prosessor fungerer også helt som den skal. Hovedkort: XFX nForce 750a SLI, Socket-AM2+ strømforsyning: Chieftec Super Series PSU 650W Modulær prosessor: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 Grafikkort: x2 XFX GeForce 9800GT 650M 512MB PhysX CUDA Ram: OCZ DDR2 PC8500 4GB KIT, Reaper HPC hardisker: 2x Western Digital Caviar® Black™ 500GB + 640gb wd green power Viftestyring: Zalman zm-mfc2 Kabinett: antec ninehundred noen som vet hva jeg må gjøre? kan noen vær snill å hjelpe meg? har prøvd forskjellige vistaer, men skjer det samme med de. hvis ingen har noen råd eller svar tror jeg nok at jeg må sende inn til komplett å få de til å fikse den! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Anbefaler deg å lese artikkelen bluescreen-håndboken, får å få en nærmere forklaring på STOP koden og hvordan du kan løse den. Her og nå ser dette ut som en driverkollisjon. Lenke til kommentar
Gisletb Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Anbefaler deg å lese artikkelen bluescreen-håndboken, får å få en nærmere forklaring på STOP koden og hvordan du kan løse den. Her og nå ser dette ut som en driverkollisjon. ja, sto ikke den koden jeg har der.. ja, kan nok være driver kollisjon, men har innstallert vista på nytt mange ganger og lagt inn driverne på nytt. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei, og velkommen i forumet Har du googlet med 'bsod 0x124' og sett på de mange resultatene du får da? De fleste gjelder konflikt mellom Vista og nVidia og lyddrivere, men også en haug andre ting. Den "beste" løsningen jeg fant var denne: 32-Bit_Disk_Access_for_one_of_my_hard_disks_was_turned_off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå