Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker denne jenta meg?

Gjest Guest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt_*

Huff, ja satt akkurat å tenkte på det. Og jeg er også redd for at dere har rett. Jeg er enig i at jeg burde gjort noe mer da vi lå sammen (men jeg er så helvettes sjenert), kanskje kyssa henne eller sagt til henne at jeg likte henne. Tror hun "nøt" akkurat den tiden vi lå sammen ;) Jeg er også redd for at jeg har blitt stemplet som venn :( Etter sengeepisoden satt vi bare sammen og snakket om alt mulig rart, typisk "venneprat".

Det jeg finner litt vannskelig å tro er at jeg har mistet henne for alltid. Ja, mulig dere har rett, men hør på dette:

Tror dere at en jente skifter mening om hva hun føler for en gutt på en time? Kanskje bare noen minutter også! Jeg syns i alle fall det er merkelig at om hun likte meg i det øyeblikket vi lå sammen (og antakelig lenge før det) skal hun skifte mening så fort bare fordi jeg ikke turde å ta "the next step" :hmm: Høres ikke helt logisk ut. Slik jeg har forstått jenter både av personlige erfaringer og på klaraklok (jaja, greit det er internett) så dropper ikke jenter kjærestetanker så fort. De holder gjerne på dem.

Når du ikke tør å vise jenta hva du føler, så blir du stemplet som venn.

Tror nok jeg viste det ganske bra her egentlig, selv om jeg ikke kyssa eller sa noe.

Når dette er sagt så tror jeg det liker en aldri så liten sannhet dere sier selv om jeg skal gjøre mitt beste for å "starte gnisten" igjen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei jente skifter mening om hva hun synes om deg på sekundet. Og det er dessverre slik at når hun først ser på deg som en venn, så er det for alltid. Det er utrolig mange gutter som har gått i den fella, blandt annet meg. Men jeg lover deg, om et år kommer du til å se tilbake på denne tråden og le. Selv om det sikkert ikke føles slik nå.

Lenke til kommentar
Jeg syns i alle fall det er merkelig at om hun likte meg i det øyeblikket vi lå sammen (og antakelig lenge før det) skal hun skifte mening så fort bare fordi jeg ikke turde å ta "the next step" :hmm: Høres ikke helt logisk ut.

Enig, det virket jo som om dere hadde det veldig koselig den gangen dere var hjemme hos henne slik du har beskrevet det. Tror du hun forventet at du skulle ta det neste steget? Tror kanskje hun gjorde det, men du vet vel best.

Du er kommet opp i en veldig vanskelig situasjon, og jeg kjenner meg godt igjen selv i mye av det du sier. For meg gikk det rett til helvete, har mistet all kontakt.. turte aldri å ta det neste steget, men det var ikke basert på EN gang når vi lå sammen i en seng. Du får flere sjanser, husk bare å ta dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...