Spid3r Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 TS, gå for kyss neste gang! Om hun først lar deg ta på henne på den måten du beskriver, vil ikke et kyss ha noe negativt utfall! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Big update, guys! Helvette! Vi var på busstur i dag med klassen og vi hadde en skikkelig god tone sammen, prata, lo snakket og "flørtet". Greit nok tenker jeg. Jeg går hjem med nydelige tanker i hodet om jenta og tenker jeg skal spørre henne ut senere, "flott som faen!" Jeg kommer hjem, slenger fra meg sekken, setter på noe musikk på anlegget og tar frem pc'en...ikke en dritt å gjøre Hey! Veninna hun satt ved siden av på bussen i dag logger på motherfuckings messenger! Vi begynner å prate sammen...bla bla bla, skal vi snakke om meg og jenta eller? Jo da, hun hadde fått høre hva jenta syns om meg. Greit, nå kommer det jeg hadde ventet "Hun liker deg" Setningen jeg øyeblikkelig ville få se var brent inn i hjernen. ***** skriver en melding.... Here it motherfucking comes! Hun sa at hun så på deg som en venn, ikke noe annet!.... HVA? Setningen er like lett å fordøye som en potte med jord! Hva i helvette? Alt tyder jo på det, gjorde det ikke? I dag hadde jeg til var det liksom enda mer tydelig enn vanlig! Hvordan kan hun ha "slike tanker"? Satan...fikk hjerte langt opp i ganen når jeg fikk høre det. Hva i helvette? Hva skjer? Er dette normalt jenter å gjøre? Sette ut feller og triks for så å smadre gutten? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Trist dette.. Ville nok likt å høre det fra jenta selv, ikke veninnen. For kan hende hun sa det til henne siden hun var litt sjenert/flau eller noe i den dur. Så snakke med jenta det dreier seg om, ikke veninnen. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere kan være pulevenner tho' Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere kan være pulevenner tho' Dra til helvette! Jeg er ikke i humør Takk for svar så fort. Ja, jeg lurer på om hun bare "har sagt det" og ikke ment det. Veninna som fortalte meg det har spurt henne en gang før, men da fikk hun ikke vite det fordi jenta ikke ville si det. Så det kan jo være en mulighet? Håper jeg kan møte denne jenta senere i dag om hun blir med ut. Da skal jeg se hva jeg kan få til, men ikke med samme motivasjon som før. Har dere noen gang hatt en million i hånden? Tenk deg den følelsen. Har du noen gang blitt mistet milionen du nettopp hadde i hånden? Tenk deg den følelsen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå virker det vel som du har alt å vinne og ingenting å tape lenger, så du kan likegodt bare si til henne at du liker henne. Enten så går det eller så går det ikke. Gode tingen er at livet går videre etterpå, uansett utfall. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg stemmer for at du går ut med henne, etter det du har fortalt høres det da ut som hun liker deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg stemmer for at du går ut med henne, etter det du har fortalt høres det da ut som hun liker deg Hva faen? Følger du ikke med? La meg gjøre det enklere for deg å forstå dette i stedefor at du skal bruke energi på å lese hele innlegget: Hun sa at hun så på deg som en venn, ikke noe annet!.... -.- Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 TS: Si til henne(jenta du liker, ikke venninen) at du liker henne. Liker hun deg ikke er det uansett en lost case nå uansett, så du kan jo bare si det, og få det helt klart. Liker hun deg vinner du jo. Så det er jo bare å si det. BTW synes jeg det også virker som hun liker deg. Enten så er hun en luremus eller så har hun fortalt en hvit løgn til venninna. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tror hun har fortalt en hvit løgn til venninna Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei Har vært forelsket i en jente i noen måneder nå og jeg føler jeg har fått det ganske på gli her. Jeg er fortsatt litt usikker på om jeg kan tolke kroppsspråket hennes og måten hun er på som: "jeg liker deg". Hun ler ofte av vitser osv jeg forteller, kommer ofte bort til meg (uansett sammenheng) og bare sitter nær meg, hun vil ofte ha meg med på ting (var med henne på en forestilling i dag). Men jeg vet fortsatt ikke hvor jeg har henne :S Det virker som hun liker meg, men jeg tørr ikke være sikker på noe Har spurt en annen jente om hun kan få vite hvem det er hun liker, men hun nekter å si noe...litt hemmelighetsfull liksom Jeg har egentlig aldri vært med henne annet enn på skolen, men var lenge med henne i går og i dag og vi tullet og snakket sammen. Har sjekket noen av de "Hvordan vet du at hun liker deg"-greien og de fleste tegnene der stemmer. Noen som kan si meg utifra dette om hun liker meg? :S Trenger svar! Takk for alle http://www.pandasmash.com/video.php?epi_id=73 kjekk denne filmen du Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Big update, guys! Helvette! Vi var på busstur i dag med klassen og vi hadde en skikkelig god tone sammen, prata, lo snakket og "flørtet". Greit nok tenker jeg. Jeg går hjem med nydelige tanker i hodet om jenta og tenker jeg skal spørre henne ut senere, "flott som faen!" Jeg kommer hjem, slenger fra meg sekken, setter på noe musikk på anlegget og tar frem pc'en...ikke en dritt å gjøre Hey! Veninna hun satt ved siden av på bussen i dag logger på motherfuckings messenger! Vi begynner å prate sammen...bla bla bla, skal vi snakke om meg og jenta eller? Jo da, hun hadde fått høre hva jenta syns om meg. Greit, nå kommer det jeg hadde ventet "Hun liker deg" Setningen jeg øyeblikkelig ville få se var brent inn i hjernen. ***** skriver en melding.... Here it motherfucking comes! Hun sa at hun så på deg som en venn, ikke noe annet!.... HVA? Setningen er like lett å fordøye som en potte med jord! Hva i helvette? Alt tyder jo på det, gjorde det ikke? I dag hadde jeg til var det liksom enda mer tydelig enn vanlig! Hvordan kan hun ha "slike tanker"? Satan...fikk hjerte langt opp i ganen når jeg fikk høre det. Hva i helvette? Hva skjer? Er dette normalt jenter å gjøre? Sette ut feller og triks for så å smadre gutten? Ey! Den kan jo bare være at jenta ikke tør inrømme det jeg selv tørdde ikke si til jenta jeg likker at jeg likker henne, men hu klarte faen lure meg til å si det :!: men jeg ser at jenta jeg liker ser på meg mye å smiler av alt jeg gjør , men hun sier selv at hun ikke liker noen men jeg kan gått se at hun skjuler noe så du får bare håpe på at hun bare ikke tør si det til en sjel Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Big update, guys! Ikke gi opp! Selv om hun liker deg bare som venn, betyr ikke det at hun kan begynne å like deg på en annen måte senere. Fortsett på måten du gjør, vær litt frempå, ha selvtillit, og kanskje be henne ut før eller senere. Etterhvert - hvis begge to har følelser for hverandre, bare klikker det. Hvis en av dere ikke har følelser for hverandre, er det bare best å la det ligge. Den situasjonen var jeg i. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Big update, guys! Ikke gi opp! Selv om hun liker deg bare som venn, betyr ikke det at hun kan begynne å like deg på en annen måte senere. Fortsett på måten du gjør, vær litt frempå, ha selvtillit, og kanskje be henne ut før eller senere. Etterhvert - hvis begge to har følelser for hverandre, bare klikker det. Hvis en av dere ikke har følelser for hverandre, er det bare best å la det ligge. Den situasjonen var jeg i. Unskyld, skjønner ikke helt. Hvilken situasjon var du i? Der du dro vennskapet lengre eller at du måtte la deg gå fordi hun ikke ville være noe annet enn venn? Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det kan jo hende at hun vil holde det litt ''hemmelig'', kanskje hun tror at du ikke vil ha det ut i det store, kanskje ikke hun vil det. Hvem vet hva hun har sagt til venninna si, det som gjelder er hva hun sier til deg, hadde jeg vært i dine sko hadde jeg tatt en god prat med nesten-elskerinna mi! Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Unskyld, skjønner ikke helt. Hvilken situasjon var du i? Der du dro vennskapet lengre eller at du måtte la deg gå fordi hun ikke ville være noe annet enn venn? Var utrolig forelska i ei jente, hun ble ikke forelska i meg, og det ble bare med venner. Av og til er det best. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En liten oppdatering før jeg legger meg: Var med denne jenta i dag også. Men i dag gikk det dårlig. Føler nesten jeg ødela det litt. Etter det sisste jeg fikk høre følte jeg at jeg likeså godt kunne droppe henne. Kompissen min var med + veninna til jenta. Med disse ord i tankene lurte jeg på hva i helvette som skulle være motivasjonen for å fortsette å prøve meg på henne. Jeg holdt en kul maske og lot som om jeg "tenkte". Spørsmålene randt inn som en foss om hvorfor jeg var så stille Ikke no', svarte jeg, tøff som nisse. Nede på lekeplassen fant hendelsen sted. En stor huske skulle bli vendepunktet for hvordan situasjonen lå ann. Jeg var fortsatt like kul som Fantomet og taus som en stubbe. Lurer på om jeg ikke begynte å gå jentene på nervene at jeg ikke snakket noe I alle fall ble min taushet et stort samtaleemne som av en eller annen grunn gjorde at hun ble sur. Nå hadde jeg bæsja på draget og tatt på det samtidig Her hadde hun prøvd å holde en munter og blid tone mot meg som jeg kontrer med et halshugg! DUM-DUM-DUM! Herregud! Av det som nettopp holdt på å skje kunne dette faktsik artet seg til at jeg spurte henne! Å fy faen jeg vil skyte meg selv! På vei oppigjen prater vi ikke så mye som vi pleier KAN VEL LEGGE TIL: Tror at den "Bare venner"-greia var falsk alarm Jeg kan høre meg selv si det til en kompis jeg ikke stoler så veldig på eller om jeg ikke vil at hele verden skal vite det. Takker for svar, spessielt de sisste som gav meg selvtilitten tilbake Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En liten oppdatering før jeg legger meg: Var med denne jenta i dag også. Men i dag gikk det dårlig. Føler nesten jeg ødela det litt. Etter det sisste jeg fikk høre følte jeg at jeg likeså godt kunne droppe henne. Kompissen min var med + veninna til jenta. Med disse ord i tankene lurte jeg på hva i helvette som skulle være motivasjonen for å fortsette å prøve meg på henne. Jeg holdt en kul maske og lot som om jeg "tenkte". Spørsmålene randt inn som en foss om hvorfor jeg var så stille Ikke no', svarte jeg, tøff som nisse. Nede på lekeplassen fant hendelsen sted. En stor huske skulle bli vendepunktet for hvordan situasjonen lå ann. Jeg var fortsatt like kul som Fantomet og taus som en stubbe. Lurer på om jeg ikke begynte å gå jentene på nervene at jeg ikke snakket noe I alle fall ble min taushet et stort samtaleemne som av en eller annen grunn gjorde at hun ble sur. Nå hadde jeg bæsja på draget og tatt på det samtidig Her hadde hun prøvd å holde en munter og blid tone mot meg som jeg kontrer med et halshugg! DUM-DUM-DUM! Herregud! Av det som nettopp holdt på å skje kunne dette faktsik artet seg til at jeg spurte henne! Å fy faen jeg vil skyte meg selv! På vei oppigjen prater vi ikke så mye som vi pleier KAN VEL LEGGE TIL: Tror at den "Bare venner"-greia var falsk alarm Jeg kan høre meg selv si det til en kompis jeg ikke stoler så veldig på eller om jeg ikke vil at hele verden skal vite det. Takker for svar, spessielt de sisste som gav meg selvtilitten tilbake Tror ikke utfallet av denne ene dagen blir så ille som du kanskje skal ha det til. Bare slapp av og vær blid neste gang Blir du aldri litt 'sur' på henne? Lenke til kommentar
johnx2 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hva skjer? Er dette normalt jenter å gjøre? Sette ut feller og triks for så å smadre gutten? Jeg kan fortelle deg hva som skjedde. Hun likte deg, men du ventet altfor lenge med å gjøre noe med saken. Dere lå i samme seng sammen, og da burde du ha klint med henne. Når du ikke tør å vise jenta hva du føler, så blir du stemplet som venn. Det beste du kan gjøre nå er å gå videre. Du kommer ALDRI til å komme noen vei med denne jenta. Det er ferdig. Over og ut. Endret 16. mai 2009 av johnx2 Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Sikkert vanskelig å tro det, men jeg tror kanskje han har rett. Endret 16. mai 2009 av Dudemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå