Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker denne jenta meg?

Gjest Guest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gliste mens jeg leste historien din, helt fantastisk. Høres litt rart ut med en hånd oppe og en på pannen, men. Hvis hun likte det du gjor der er det noe spess, ikke alle lar deg gjøre sånn. Hvis du bare går for det neste gang, ikke spør henne om noe, det blir for klisje. - Len deg mot henne, gå sakte inn, stryk håret hennes til side og VOILA. Prøv å snakke mest mulig i virkeligheten istede for MSN da, ikke at du ikke får lov men det hjelper sykt. Istede for "Hva skjer" på MSN; spør heller om dere skal finne på noe.

Du skriver godt og, kanskje du skulle blitt skribent for kondomeriet eller noe sånn! :thumbup:

Lykke til mann!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_*

Jeg finner stadig nye ting jeg ikke har skrevet for dere som kan "oppklare" mysteriet.

1)Da vi møttes i går merket jeg en sterk duft av parfyme...? Den var ikke der da vi var sammen tidligere den dagen, var den? Og da satt vi inne toppen en meter fra hverandre og jeg lukter ingen ting. Når vi er med hverandre senere kan jeg kjenne duften to meter fra meg ute og det blåser ganske kraftig også. Gjør jenter dette for alle gutter de møter?

2) Vi var sammen i byen med noen andre kompiser tidligere også (fortsatt uten å berøre kalenderen på noe som helst vis). Han ene pleier å gi henne klem hver morgen de møste UANSETT, men jeg vet at det bare er vennskapsklem + at vi er gode venner så han er ingen fiende ;) Men: Vi trasket rundt i forskjellige butikker (dvs parfymerier, lekebutikker, undertøysbutikker osv) og jeg hørte nesten bare fra denne jenta (meg er heretter byttet ut med "Per" for enkelthetens skyld): "Per sånn skal jeg kjøpe til deg", "Per, denne må du prøve", "Per, er det ikke sånn du har ønsket deg, da?", "Per, du burde kjøpe sånn eyeliner"

Huff...nesten slitsomt :p

3) I går når vi "lå sammen" ble vi avbrutt og hun måtte reise seg opp fra senga (jeg inkluderte den ikke med i historien fordi den ikke var essensiell, men jeg ser jo nå at den er det) for å prøve ett eller annet. Hun legger seg rett tilbake der hun var og gjerne litt nærmere denne gangen. Er ikke det litt "merkelig" når det var jeg som la meg inntill henne først, men så ønsket hun å fortsette den stillingen? :)

Det meste tyder på at hun liker meg, syns nå jeg da :) Jeg skal gjøre slik dere sier: kysse henne neste gang. Da skal jeg også prøve å oppnå enda mer fysisk kontakt, f.eks holde hånda eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar

Ojameg! Gratulerer! :D

Har bare et tips til deg nå, og det er: Slutt å analyser, fortsett å dra dette fremover!

Det er klart som dagslys at hun liker deg, så akkurat det er ingen ting du trenger å tenke på nå. Det eneste du trenger å tenke på er når du skal gå for kysset, og "seal the deal".

Og svaret på det er smertelig enkelt: Ved første og beste mulighet! :)

Etter en forlenget klem, neste gang dere ligger ved siden av hverandre, neste gang dere ser hverandre i øynene uten å si et ord mer enn halvannet sekund.. Rett og slett neste gang du føler at stemningen er litt bedre enn den du har med vanlige venninner. :)

Keep us posted! :)

Lenke til kommentar
Det er klart som dagslys at hun liker deg, så akkurat det er ingen ting du trenger å tenke på nå. Det eneste du trenger å tenke på er når du skal gå for kysset, og "seal the deal".

Skal han "sele avtalen"? :!:

Lenke til kommentar

Skal han "sele avtalen"? :!:

haha :p fritt oversatt.. ja :D

Jeg _tror_ i hvert fall at det ikke var noen leif i engelsken min der? :)

Lenke til kommentar
Gjest TristGutt

*kremt*

Vi kunne like godt ha vært samme person, bortsett fra det du sa om forestillingen. Idag ble jeg avvist av jenta jeg elsker. Jeg ville ha blitt enda sikrere om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Sorry man, vet det suger. :(

Prøv å ha det kjekt og prøv nye ting, nye ting som kan være kjekke. Ver med venner og andre.

Ikke sitt inne å tenk trist eller hør på trist musikk, for all del. Det hjelper ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...