Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei Har vært forelsket i en jente i noen måneder nå og jeg føler jeg har fått det ganske på gli her. Jeg er fortsatt litt usikker på om jeg kan tolke kroppsspråket hennes og måten hun er på som: "jeg liker deg". Hun ler ofte av vitser osv jeg forteller, kommer ofte bort til meg (uansett sammenheng) og bare sitter nær meg, hun vil ofte ha meg med på ting (var med henne på en forestilling i dag). Men jeg vet fortsatt ikke hvor jeg har henne :S Det virker som hun liker meg, men jeg tørr ikke være sikker på noe Har spurt en annen jente om hun kan få vite hvem det er hun liker, men hun nekter å si noe...litt hemmelighetsfull liksom Jeg har egentlig aldri vært med henne annet enn på skolen, men var lenge med henne i går og i dag og vi tullet og snakket sammen. Har sjekket noen av de "Hvordan vet du at hun liker deg"-greien og de fleste tegnene der stemmer. Noen som kan si meg utifra dette om hun liker meg? :S Trenger svar! Takk for alle Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 liker deg gjør hun.. hvor mye vet jeg ikke =) Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Only one way to find out... Hun virker som hun liker deg, så da er det opp til deg å eskalere fysisk. Holder dere hender eller holder rundt hverandre mye? Hvis ikke, trapp opp det! Good luck mate! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei...glemte vel å legge til litt informasjon. Vi er begge 14 år. Fikk ikke følelser for henne før etter jul eller omtrent den tiden der. Da var det som om jeg fikk opp øynene. Jeg vil igjen nevne dette med at hun ofte kommer bort til meg. Det er nesten en hvilken som helst annledning, hver gang hun kan benytter hun sjansen til å sette seg ved siden av meg. Jeg har så lyst til å tro at denne jenta liker meg, men når hun ikke vil si noe for veninnene sine så begynner en jo å lure Kan også legge til at på vei hjem fra byen i dag var det som om venninnen hintet til MEG at hun likte meg. Hentydninger de-luxe Sånn som: "Du kan jo sitte på med (meg) da, (henne) på sykkelen"...osv, masse sånt. Tingen er jo den at om jeg spørr henne så føler jeg at jeg mister det vennskapet vi har. For det har vi, et ganske sterkt vennskap om ikke kjærester. Hun er kul å være med og jeg vil ikke miste det så jeg vil være sikker når/om jeg spør Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hun virker som hun liker deg, så da er det opp til deg å eskalere fysisk. Holder dere hender eller holder rundt hverandre mye? Hvis ikke, trapp opp det! Jeg har skikkelig lyst, men om dette tolkes feil/(rett?) så kan det komme litt brått på....jeg er bare altfor sjenert av meg når det kommer til slike ting Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hun virker som hun liker deg, så da er det opp til deg å eskalere fysisk. Holder dere hender eller holder rundt hverandre mye? Hvis ikke, trapp opp det! Jeg har skikkelig lyst, men om dette tolkes feil/(rett?) så kan det komme litt brått på....jeg er bare altfor sjenert av meg når det kommer til slike ting For eksempel finne et passende tidspunkt til å vise henne et trylletriks som krever litt kroppskontakt? Eller tilby en håndmassasje? Masse muligheter! Når det gjelder sjenanse kan jeg ikke si annet enn at du må motivere deg selv så sterkt at du er villig til å gjøre det som må til! Ingen andre kan gjøre det for deg. Og har du lyst, så begynn å holde hånda hennes mens du merker deg hvordan hun reagerer. Går det fint - eksaler! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Går sikkert helt fint. bare begynn forsiktig med berøring. Hold rundt henne feks. Så merker du nok om hun blir ukomfortabel eller om hun liker det. Hun kommer nok til å like det Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei-hei! Jeg vil gjerne takke alle sammen for svarene dere har gitt meg. Likte spessielt forslagene deres om å prøve å oppnå nærkontakt. Slik dere fremstiller det (og jeg tenkte ikke på det selv ) så virker det som en meget bra måte å komme fremover på. Kan nevne enda en ting (kommer stadig på noe:)): I vinter (ganske nøyaktig før eller etter jul): spurte en av veninnene hennes stadig (minst 3 ganger og med ikke for store mellomrom) om jeg likte henne fordi hun hadde "hørt folk si det" Jeg lurer på om ikke denne jenta kan ha likt meg da og fått veninna til å spørre meg for henne...Uheldigvis hadde jeg ikke følelser for denne jenta da, ikke så store som nå i alle fall Nei, jeg får prøve meg frem slike dere sier så for vi begge se hvor vi har hverandre Ser henne nok ikke idag, men kanskje i morgen da Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Virker for meg som om du er såpass betatt av denne jenta slik at du er redd for at du skal ''skremme'' henne vekk. Skjønner deg godt, men tror ganske sikkert at hun er interessert i deg! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Virker for meg som om du er såpass betatt av denne jenta slik at du er redd for at du skal ''skremme'' henne vekk. Skjønner deg godt, men tror ganske sikkert at hun er interessert i deg! Hehe...enkelte er bare tankelesere. Jeg er ikke flink til å formulere meg så hender folk må loke det ut av meg: sånn som du gjorde nå Snakker ofte med henne på msn nå for tiden Snakker om alt mulig tull jeg ikke hadde giddet å snakke med andre om hehe Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oi-oi-oi!!! Det er veldig spent nå gutta (og jenter?)!!! Jeg har nesten overtalt henne til å komme hjem å se en film alene med meg i morra!!! Hun er GARANTERT interessert skal jeg si dere!!! Krever bare litt bearbeiding med henne så har jeg henne nesten heeeeeeelt sikkert!!! Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oi-oi-oi!!! Det er veldig spent nå gutta (og jenter?)!!! Jeg har nesten overtalt henne til å komme hjem å se en film alene med meg i morra!!! Hun er GARANTERT interessert skal jeg si dere!!! Krever bare litt bearbeiding med henne så har jeg henne nesten heeeeeeelt sikkert!!! Ønsk meg lykke til Hehe, kjempebra ! Lykke til! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lykke til! Du får poste hvordan det går Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Knall! Lykke til! Og ikke feig ut med å prøve å dra dette videre. Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, disse gutta som skriver til deg har virkelig peiling. Skulle akkuratt til å skrive det samme til deg, bruk kropskontakt og ikke si noe, gjør noe. Jeg har vert i samme type situasjon som deg, med en lite vri. Det fynka ikke for meg, men jeg håper virkelig du får det til! Jeg er 16 selv. Hvis du trenger noe hjelp eller noe privat å snakke om osv, kan du bare PMe meg, så kan vi snakke på MSN kanskje. Jeg hjelper en god del der. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hey-Hey-Hey!!! Nå må jeg fortelle dere noe sykt! I dag føler jeg at jeg fikk gjort store fremskritt: "One giant leap for mankind...no wait, for me" Får ta det fra begynnelsen: I dag spurte jeg om hun ville være med ut, greit sa hun. "Skal ikke (kompissen min) være med?" Spurte hun. Nei, han hadde gjester og ville la oss "være i fred" Greit, så vi traska litt sammen i nabolaget og snakket sammen...GUD!, tenkte jeg, ...satan hun er deilig! ...Så vi gikk og vi gikk til vi kom til henne og det hadde begynt å regne. Vi gikk inn og inn på rommet hennes. Hun la seg i sengen og meg ved siden av Jeg lå ca en halv meter fra før jeg "gikk inn" Sakte men sikkert, beskyttet av bevegelser som virket som "rette på ubehagelig stilling", gikk jeg nærmere henne. Velsigne været sengekanten som jeg hang den høyre armen i, på dette tidspunkt var albuen ca rett over hodet hennes. Rask som lyset benytter jeg sjansjen til å legge armen rundt henne/bak hodet, mens hun løfter hodet. "Del 3 av planen fullført" tenker jeg som marinejegeren jeg føler meg som Jeg legger meg i en slik stilling at hodet blir tvunget opp mellom armene Kroppen legges i en perfekt 45 graders vinkel i forhold til hennes, min venstre arm legges opp ved min egen skulder. Håndflaten hviler nærmest på pannen hennes. JEG ER FORVIRRET! Skal det ende her og slikt? Noe må skje. "Krampe" kommer opp den høyre hånden. Jeg begynner jammen meg å stryke henne oppover armen ...hører dere det? Nettop! INGEN motstand. Tror jammen meg hu LIKER det, jeg? YES! :!: Som kremen på toppen av den syvetasjers store bryllupskaka begynner jeg og stryke henne over panna...wow. Amazing! På dette tidspunk har hun åpnet jakka og det store venstre brystet hennes er fullstendig eksponert! Jeg mener at hun bevisst har gjort dette Glidelåsen mangler bare noen centimeter lengre ned før man kan se BH'en eller ellers resten av midtcenter av det vakre og nokså overdrevne store brystet :O FAEN! Det er morra, hu må gå tur med bikkja si. Jupp!!! Det var nøyaktig slik det skjedde og vil lå der akkurat som beskrevet. Gjennom alt dette snakket hun om noe hun var med på i vinter. Tror jeg kan tolke dette som et tegn på at hun liker meg, eller hva? Etter dette var jeg hos henne flere timer etterpå og tuller, snakker sammen og ler. Hør hva hun sa til veninna si om meg (stolt): hun sier a t du er snill, og at du er en smart gutt, ikke bare i fag, men ellers også.. også at du er en man kan snakke med osv. ;P wow....tenkte jeg. I går snakket jeg med henne i minst en time. Skulle man lagt ut hele den MSN-snakke-fanen hadde den blitt minst 5 meter lang :O Snakker for øvrig med henne nå også Nå hva syns dere? Jeg hadde så sykt lyst til å kysse henne eller spørre henne når vi lå sammen, men følte vi trenge en til sånn før jeg kunne gjøre det? Hva syns dere? Takker for alle svar og innlegg. Den "ikke si, gjør"-greia deres funker som bare FAEN! Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hey-Hey-Hey!!! Nå må jeg fortelle dere noe sykt! I dag føler jeg at jeg fikk gjort store fremskritt: "One giant leap for mankind...no wait, for me"Får ta det fra begynnelsen: I dag spurte jeg om hun ville være med ut, greit sa hun. "Skal ikke (kompissen min) være med?" Spurte hun. Nei, han hadde gjester og ville la oss "være i fred" Greit, så vi traska litt sammen i nabolaget og snakket sammen...GUD!, tenkte jeg, ...satan hun er deilig! ...Så vi gikk og vi gikk til vi kom til henne og det hadde begynt å regne. Vi gikk inn og inn på rommet hennes. Hun la seg i sengen og meg ved siden av Jeg lå ca en halv meter fra før jeg "gikk inn" Sakte men sikkert, beskyttet av bevegelser som virket som "rette på ubehagelig stilling", gikk jeg nærmere henne. Velsigne været sengekanten som jeg hang den høyre armen i, på dette tidspunkt var albuen ca rett over hodet hennes. Rask som lyset benytter jeg sjansjen til å legge armen rundt henne/bak hodet, mens hun løfter hodet. "Del 3 av planen fullført" tenker jeg som marinejegeren jeg føler meg som Jeg legger meg i en slik stilling at hodet blir tvunget opp mellom armene Kroppen legges i en perfekt 45 graders vinkel i forhold til hennes, min venstre arm legges opp ved min egen skulder. Håndflaten hviler nærmest på pannen hennes. JEG ER FORVIRRET! Skal det ende her og slikt? Noe må skje. "Krampe" kommer opp den høyre hånden. Jeg begynner jammen meg å stryke henne oppover armen ...hører dere det? Nettop! INGEN motstand. Tror jammen meg hu LIKER det, jeg? YES! :!: Som kremen på toppen av den syvetasjers store bryllupskaka begynner jeg og stryke henne over panna...wow. Amazing! På dette tidspunk har hun åpnet jakka og det store venstre brystet hennes er fullstendig eksponert! Jeg mener at hun bevisst har gjort dette Glidelåsen mangler bare noen centimeter lengre ned før man kan se BH'en eller ellers resten av midtcenter av det vakre og nokså overdrevne store brystet :O FAEN! Det er morra, hu må gå tur med bikkja si. Jupp!!! Det var nøyaktig slik det skjedde og vil lå der akkurat som beskrevet. Gjennom alt dette snakket hun om noe hun var med på i vinter. Tror jeg kan tolke dette som et tegn på at hun liker meg, eller hva? Etter dette var jeg hos henne flere timer etterpå og tuller, snakker sammen og ler. Hør hva hun sa til veninna si om meg (stolt): hun sier a t du er snill, og at du er en smart gutt, ikke bare i fag, men ellers også.. også at du er en man kan snakke med osv. ;P wow....tenkte jeg. I går snakket jeg med henne i minst en time. Skulle man lagt ut hele den MSN-snakke-fanen hadde den blitt minst 5 meter lang :O Snakker for øvrig med henne nå også Nå hva syns dere? Jeg hadde så sykt lyst til å kysse henne eller spørre henne når vi lå sammen, men følte vi trenge en til sånn før jeg kunne gjøre det? Hva syns dere?. Takker for alle svar og innlegg. Den "ikke si, gjør"-greia deres funker som bare FAEN! Rått! Det må ha gått nesten bedre enn forventet ?? Uansett, tror det er likegyldig om du hadde gått videre og spurt henne, eller kysset henne da, eller om du gjør det neste gang. Høres også ut som om jenta di er fin å se på. Tror mange leser og tenker at de skulle ønske at de var i dine sko! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Her blir det pulings før du vet ordet av det Neste gang kysser du henne for pokker! Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror mange leser og tenker at de skulle ønske at de var i dine sko! Eller underbuksene dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå