terjemag Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei! Min sønn og min samboer har hver sin Nokia 5310 XM og opplever begge at klokkeslettet som vises ved meldingsmottak er 1 time feil. Klokken i telefonen er derimot korrekt. Problemene (avviket mellom ordinær klokke og klokkeslett i melding) begynte visstnok når vi gikk over til sommertid. Noen som har vært borti dette, og kanskje vet en løsning på problemet? Håper på tilbakemelding. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Prøv å sjekke GMT(tidssone) innstillingene. Og sett denne til +2 Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hei igjen. Hvorfor GMT +2 når Norge er GMT +1 ?? Noe som er feil i programvaren? Har ikke fått testet dette, men det virket ulogisk på meg. God helg! Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har det samme problemet med min Nokia 5300. Det er dog bare i Nokia Suite på PC'en. Lenke til kommentar
jic Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei igjen. Hvorfor GMT +2 når Norge er GMT +1 ?? Noe som er feil i programvaren? Har ikke fått testet dette, men det virket ulogisk på meg. God helg! Prøv a sett på som sommertid. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 GMT er GMT. Og er konstant. Så Norge har nå +2 og +1 på vintertid. Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har vært borti det før. Prøv å deaktiver automatisk oppdatering av tid og sett den til manuell. GMT +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå