Martin HaTh Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ok, ikke verdens beste gullkorn, men bedre enn noen av de som alledere er her. Topicen hanlder om en som fikk x kr til sin konfirmasjon, og en klagde på at noen var utakknemlige for at de "bare" fikk ~10k, uten at de hadde gjort en dritt. vil nå ikke si vi ikke har gjort en dritt. har jo gått i mange gudstjenster osv. samlet in penger med børse og endel ting til. Børse? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Haha, den er klassisk. Ingen som faktisk skjønner at en børse = Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tenkte på denne med en gang . Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 hehe^^ mange som samler penger med børse, ja Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 du utelot det beste innlegget, men, men.. Det var tross alt artig uansett Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 du utelot det beste innlegget, men, men.. Det var tross alt artig uansett Hvilket innlegg snakker du om? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe, da jeg var på treningsleir i Danmark med laget kom det noen å samlet inn penger med bøsse, så spurte en på laget: "Går dere med bøsser?", de bare så rart på han og gikk. Seinere fant vi ut at bøsse betyr homo på dansk 1 Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 HAHA Ser for meg han sto utenfor døren til noen med en børse og si : Vær så snill og gi penger .. Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Haha, Steamed, du er ikke alene med den tanken xD Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tenk over at det er en metaforisk børse man faktisk går rundt med når man samler inn penger på denne måten. Man tvinger stakkaren som åpner døren til å adlyde eller å få det på samvittigheten. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det gjorde faktisk klassen min også når jeg tenker over det. Hele trinnet var samlet til møte om russens pengeinnsamling for kirken, og når de spurte hvorfor så svarte jeg selvfølgelig på min litt brede trøndersk og fortalte at jeg ikke skulle gå rundt med børse og tigge om penger Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 HAHAHA, skrivefeil lissom! olololololol ... Nope, ikke så utrolig morsomt :/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 HAHAHA, skrivefeil lissom! olololololol ... Nope, ikke så utrolig morsomt :/ skriveleif? det er faktisk mange(sikkert han her også) som tror at det er børse de går rundt med. og jeg fant det litt morro. på tide folk lærer seg forskjelden Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Han tror nok heller bare at det skrives slikt... Er ikke så morsomt, men alle er forskjellige, og har forskjellig humor Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 ^^ satte kakaoen i halsen når eg leste overskriften "slur..gargblable.. ppp... snufs" fnis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) "bøsse betyr homo" Bøker på dansk (flertall) = bøger *muntert* Børse er jo så upraktisk mht innkreving , bedre med nunchucks høh høh Endret 8. juni 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå