sixx Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 For et par dager siden var jeg og dama mi på en fest der jeg av en eller annen grunn startet og smile til ei annen jente, mens dama mi var der. I mitt hode var det ment som en tull, men dama mi tolket det så ille opp at hun slo opp med meg. JEg har prøvd alt jeg kan så og si. JEg er student så jeg har ikke råd til å kjøpe inn dyre smykker osv, ikke at det skal ha noe å si. uansett, kan noen komme med forslag til hva jeg kan si eller hva jeg kan gjøre? jeg har sagt det som det var men det hjelper tydeligvis ikke. Jeg merker at jeg har blitt veldig avhengig av henne og trenger henne virkelig tilbake. håper på mange gode forslag! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Om du spør meg virker det ut som du kun trenger noen å lene deg til, hun virkes ut som ei bitch. Vent og se om hun kommer tilbake. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvis hun ikke takler at du smiler til ei anna jente og slår opp med deg av den grunn, er hun ikke noe å samle på. Vent og se om hun kommer tilbake, ellers er det bare å la livet gå sin gang. Hvor lenge var dere sammen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herregud, hun hørtes veldig sjalu ut... Du trenger ikke ei sånn ei. Nå vet jeg ikke helt situasjonen da. Men du må tenke over dette litt. Du bare smila til ei. Hun slo opp. Du har prøvd å si det som det var, men FORTSATT vil hun ikke høre. Og det bare for et smil. Kanskje hun bare bruker det som grunn for at hun har gjort noe annet, eller ville slå opp? Dette er bare tanker, jeg sier ikke at det nødvendigvis er slik. Jeg ville styrt unna litt. Du kan muligens få henne tilbake - men vil du virkelig gå rundt å være redd for å gjøre så små "feil" når dere er sammen igjen? Er det verdt det? Skjønner at det er VANSKELIG å miste noen som står en så nær. Men tenk litt over om du virkelig vil ha henne, og prøv å forklar situasjonen bedre, jeg forstår det ikke helt tror jeg ikke. Jeg snakker bare ut i fra måten du forklarte det på. Ikke ta deg nær av noe av det jeg har skrevet, og jeg har heller ikke ment å være nedlatende mot denne jenta. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg hadde neppe gaddet å bry meg mer om henne. Hun stoler ikke på deg når du sier at det var tull. Som blomsterbob sier høres hun ut som ei bitch Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvis hun ikke takler at du smiler til ei anna jente og slår opp med deg av den grunn, er hun ikke noe å samle på. Vent og se om hun kommer tilbake, ellers er det bare å la livet gå sin gang. Hvor lenge var dere sammen? vi var sammen nesten et halvt år... det var kanskje litt flere smil, men ikke over noe lang tid. jeg var også ganske full, men jeg rørte henne ikke, jeg snakket ikke til henne eller noe...så jeg synes det var veldig synd at hun gjorde det slutt av en slik grunn... Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvis hun ikke takler at du smiler til ei anna jente og slår opp med deg av den grunn, er hun ikke noe å samle på. Vent og se om hun kommer tilbake, ellers er det bare å la livet gå sin gang. Hvor lenge var dere sammen? vi var sammen nesten et halvt år... det var kanskje litt flere smil, men ikke over noe lang tid. jeg var også ganske full, men jeg rørte henne ikke, jeg snakket ikke til henne eller noe...så jeg synes det var veldig synd at hun gjorde det slutt av en slik grunn... Ok, 6 mnd. Og så sjalu. Gjorde hun det slutt bare pga dette så er hun ikke noe å samle på. Og så lenge du hverken rørte henne eller snakka med henne så fatter jeg ikke dama di. Gå videre i livet, ikke tenk mer på henne. Finn deg ei ny. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Når man er full så er man jo i enda bedre humør, desto enda vanligere blir det å smile. At hun kan såre deg så mye bare for det der... Hvis du ikke kan snakke henne til deg, så er det eneste som funker tid. Hvertfall sånn cirka. Men jeg ville prøvd å gå videre, selv om det er vanskelig. Etter 6 mnd er man normalt ganske forelska og liker hverandre pga andre ting og, men prøv å se bort fra dette og tenk på alt annet enn henne, prøv å ha det morsomt med venner, eller ta litt tid for deg selv. Endret 6. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 20 år er ungt. Maaaassevis av andre bitches/gold diggers å treffe... høres kynisk ut, vet det Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
buzzman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 har en mistanke at det ikke er hele sannheten som kommer fram. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Point, buzzman. TS, kan det være at hun bruker dette smilet som en utløsende grunn for andre småting du i hennes øyne har gjort? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du skal prise deg lykkelig for at du er dumpet og nå er fri fra denne heksen av en kvinne. Gå på byn og flørt vilt! Ikke vær hennes dørmatte for pokker! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Legger meg på samme linje som flere andre her. Kan ikke i helvette se for meg at det alene skulle være grunnen. Kansje om dere har vært sammen i en uke, men ikke etter nesten et halvt år. her er det andre grunner bak, hun bruker det bare som unnskylding. Uten å være helt sikker, men om det ikke er tillfellet er hun bare crazy. Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) For all del ikke legg deg helt flat og trygle henne om å ta deg tilbake, hvis det er sant at du kun har smilt til en annen jente. Enten er det noe mer som ligger bak, hun bruker det som en unnskyldning fordi hun likevel hadde tenkt å dumpe deg eller så er hun så sjalu at det ville vært umulig å være sammen med henne. Du har forklart deg, og det skal være nok. Endret 6. mai 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå