AndyF Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 far cry 2 og frontlines fuel of war kan være verdt et forsøk Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Frontlines glemte jeg! Veldig ålreit spill, ligner litt på Battlefield 2 i spillemåten. Jeg var hvertfall veldig fornøyd, men det er litt lite kjent og har fått litt for dårlige karakterer etter min mening. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Frontlines glemte jeg! Veldig ålreit spill, ligner litt på Battlefield 2 i spillemåten. Jeg var hvertfall veldig fornøyd, men det er litt lite kjent og har fått litt for dårlige karakterer etter min mening. Helt enig, simpelt men veldig underholdende spill. Spillte i 10 minutt og fikk en archivment på 90 points xD Likte spillet fra første stund Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sjekk: COD2 COD3 (det er ikke så ille som folk skal ha det til) Graw Graw2 MOH Airbourne Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Bestilt meg Modern Combat nå ja. Lurer litt på MEdal of Honor: Airborne, noen som vet om det er noe tess? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Last ned en demo på live så kan du prøve det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå