sdf123 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har 3 spill jeg liker men har rundet, Call Of Duty 4 og 5 og og Battlefield: Bad Company og ønsker lignende spill. Hvordan er tidligere utgaver av disse spillene, grafikk og spill kvalitet sammenlignet med siste utgaver? Jeg liker også opp settene på CoD og BF, med tanke på knapper, våpen osv. Jeg har prøvd spill som GOW 1 og 2, Brothers In Arms 3: Hell's Highway, Far Cry 2 men dem greier aldri å gi meg samme spill opplevelse. Hva burde jeg kikke nærmere på? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Call of Duty 1 og 2, pionerene innen WWII shooters Battlefield 1942 er jo absolutt et alternativ det også, men det begynner å bli litt vel skralt etter min mening. CoD-serien holder fortsatt stand, og etter min mening er Call of Duty 1 noe av det råeste du får tak i. Endret 6. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvor får jeg kjøpt 1 og 2? Og har du en youtube video av gameplay til CoD 1? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du får kjøpt det på Steam om det er interessant Starten på Stailngradbanen i CoD 1: Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for video! Er ikke steam til pc? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Steam er en tjeneste der du kan kjøpe digitale kopier av spill, fungerer helt genialt. Denne pakken er jo flott for eksempel: http://store.steampowered.com/sub/222/ Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Er det til Xbox360? ER det jeg har, ikke noe spillpc. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ser ut til at det bare er til PC, men det krever vel ikke for mye? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 det kommer jo et spill som heter Battlefield 1943. Trur det kommer i sommeren. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har du ikke PC så kjøper du deg bare CoD2, er et fantastisk spill det og, som jeg har spilt gjennom utallige ganger Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Army of Two? Eller må det være FPS? Alternativt, så er jeg veldig glad i F.E.A.R (1&2), men våpnene er ikke "ekte", dvs de fleste "normale" våpnene kan jo selvfølgelig dras paralleller til ekte våpen, så som Glock, MP5, etc, men har bare generiske navn. Ellers, har du forsøkt multiplayer-delen? Bad Company er stort sett det eneste jeg spiller nå, pga jeg oppdaget online-delen, som jeg synes gikk singleplayeren en høy gang (og jeg storkoste meg med singleplayeren) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 FPS? Frames per seconds? Army Of Two er ikke det samme spill som CoD og BF? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 what the guy above me said. Army of Two ligner BF og COD, men du ser handlingen "over-the-shoulder", altså på samme måte som i GoW, ikke gjennom øynene til karakteren du spiller. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Og det er ikke army of two? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Army Of Two ser du over skulderen. BF ser du gjennom øynene. Capische? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei, det er, som the guy above me said, en TPS, eller third person shooter. Du ser altså hele karakteren din over skulderen hans, isteden for å bare se våpenet "gjennom karakterens øyne". Første person (jeg)/tredje person(han). Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg liker å se gjennom øynene ikke over skulderen, så da blir det uaktuelt Andre forslag? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Halo serien, kanskje? Jeg likte det aldri helt selv, men er jo veldig mange som digger Halo 3. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Halo ble for utenomjordisk om du skjønner:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå