Gå til innhold

CoD 4 og 5, BF: Bad Company, hva nå?

Anbefalte innlegg

Har 3 spill jeg liker men har rundet, Call Of Duty 4 og 5 og og Battlefield: Bad Company og ønsker lignende spill. Hvordan er tidligere utgaver av disse spillene, grafikk og spill kvalitet sammenlignet med siste utgaver?

Jeg liker også opp settene på CoD og BF, med tanke på knapper, våpen osv.

Jeg har prøvd spill som GOW 1 og 2, Brothers In Arms 3: Hell's Highway, Far Cry 2 men dem greier aldri å gi meg samme spill opplevelse.

Hva burde jeg kikke nærmere på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Call of Duty 1 og 2, pionerene innen WWII shooters :) Battlefield 1942 er jo absolutt et alternativ det også, men det begynner å bli litt vel skralt etter min mening. CoD-serien holder fortsatt stand, og etter min mening er Call of Duty 1 noe av det råeste du får tak i.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Army of Two? Eller må det være FPS?

Alternativt, så er jeg veldig glad i F.E.A.R (1&2), men våpnene er ikke "ekte", dvs de fleste "normale" våpnene kan jo selvfølgelig dras paralleller til ekte våpen, så som Glock, MP5, etc, men har bare generiske navn.

Ellers, har du forsøkt multiplayer-delen? Bad Company er stort sett det eneste jeg spiller nå, pga jeg oppdaget online-delen, som jeg synes gikk singleplayeren en høy gang (og jeg storkoste meg med singleplayeren)

Lenke til kommentar

Nei, det er, som the guy above me said, en TPS, eller third person shooter. Du ser altså hele karakteren din over skulderen hans, isteden for å bare se våpenet "gjennom karakterens øyne". Første person (jeg)/tredje person(han).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...