superkaisa Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 jeg trodde du kjøpte touchen for en kake! Mmmm kake Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja jeg vil gjerne ha kake, kake er jo mye bedre enn ipod. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja jeg vil gjerne ha kake, kake er jo mye bedre enn ipod. en ipod kake hadde sikkert vært godt Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Mmmm ipod kake... nå ble jeg sulten på litt musikk! edit: ipod kake Endret 9. mai 2009 av superkaisa Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ipod kake nei, vil ha skikkelig kake. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har kake. Ta en tur innom! *deler ut kakelodd* Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 tror vi er kommet litt ut av tema! jaja WE love Cake! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Utenfor Bergen. Står og venter på dere. Hvor blir dere av? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 er i bergen! venter på buss! kommer straks Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tviler på om jeg rekker å komme meg fra Oslo til Bergen før kaken er spist opp Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tviler på om jeg rekker å komme meg fra Oslo til Bergen før kaken er spist opp mer kake på meg Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Blir masse kake på deg, for jeg skal ikke ha noe. Lenke til kommentar
Kind Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Grattis med iTouchen, har en jeg også. Registrer deg på iTunes så fort som mulig og da er du rask i gang med å laste ned apps. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg stemmer for at tråden skal hete ''iPod Touch! Ingen kake.'' Har du blitt kjent med din nye duppedings nå? Jeg er vill etter sånne egentlig, for det er minesveiper på de. Vennene mine måtte sende meg på avvenning og jeg fikk totalforbud mot å låne Touchene deres. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg stemmer for at tråden skal hete ''iPod Touch! Ingen kake.''Har du blitt kjent med din nye duppedings nå? Jeg er vill etter sånne egentlig, for det er minesveiper på de. Vennene mine måtte sende meg på avvenning og jeg fikk totalforbud mot å låne Touchene deres. hvorfor kjøper ikke du en selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå