Deluxus Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Ingen som vett om noen bra co op spill ? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er ganske sikker på at vist du blar til side 1, så finner du en del gode Co-op spill. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) fant ut at 2d spill var ganske kult Spill som vi likte var age of empire 2 og Dibalo 2. Vi lurer på om derre vet om noen spill som er i denne sjangeren som kan bygges på og er spill som vi kan spille lenge ..... Age of Empire 1 er den beste i serien Endret 11. mai 2009 av Verbalo Lenke til kommentar
dragoon321 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere kan game WoW sammen, det er 80 lvls. kan ta lang tid. Og når dere kommer til 80 kan dere ta raids.det tar enda lengre tid..... Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Dere kan game WoW sammen, det er 80 lvls. kan ta lang tid. Og når dere kommer til 80 kan dere ta raids.det tar enda lengre tid..... wow er for noobs Age of conan er får pros Lenke til kommentar
dragoon321 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere kan game WoW sammen, det er 80 lvls. kan ta lang tid. Og når dere kommer til 80 kan dere ta raids.det tar enda lengre tid..... wow er for noobs Age of conan er får pros nei..... WoW er for Pro gamers Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skjønner ikke hva som er så stort med spill som Wow på Lan. Så spiller ikke jeg Wow uansett.. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Dere kan game WoW sammen, det er 80 lvls. kan ta lang tid. Og når dere kommer til 80 kan dere ta raids.det tar enda lengre tid..... wow er for noobs Age of conan er får pros nei..... WoW er for Pro gamers emm.. Wow er får småtaser, age of conan er får matcho barske mann folk Lenke til kommentar
dragoon321 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Dere kan game WoW sammen, det er 80 lvls. kan ta lang tid. Og når dere kommer til 80 kan dere ta raids.det tar enda lengre tid..... wow er for noobs Age of conan er får pros nei..... WoW er for Pro gamers emm.. Wow er får småtaser, age of conan er får matcho barske mann folk Du hadde likt det, hadde du ikke....? Endret 15. mai 2009 av dragoon321 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) WoW har uansett ikke noe på LAN å gjøre! ...ikke Age of Conan heller, når jeg tenker meg om. Endret 16. mai 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Empire Earth I varer leeenge. Vet ikke hvordan det er med vista, men... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 jeg har ryddet luitt i tråden. hold dere til sak og ikke person. Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja som du ser i tittelen er det det jeg trenger, jeg trenger lan spill til helgen som jeg kan spille på de første modelene som kunne bruke vista. (lav-middels) Vi som skal ha lana har veldig lust på noen lan spill som du kan bli bedre og bygge på figuren din eller hæren din for den slags skyld. fant ut at 2d spill var ganske kult Spill som vi likte var age of empire 2 og Dibalo 2. Vi lurer på om derre vet om noen spill som er i denne sjangeren som kan bygges på og er spill som vi kan spille lenge ..... et spill der vi spiller co-op er det somm hadde vert best. Noen Lan klassikere som derre vet om fra gammle dager ? håper derre kan hjelpe Takk Vi har jo super mario også diablo eller LaTale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå