Deluxus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ja som du ser i tittelen er det det jeg trenger, jeg trenger lan spill til helgen som jeg kan spille på de første modelene som kunne bruke vista. (lav-middels) Vi som skal ha lana har veldig lust på noen lan spill som du kan bli bedre og bygge på figuren din eller hæren din for den slags skyld. fant ut at 2d spill var ganske kult Spill som vi likte var age of empire 2 og Dibalo 2. Vi lurer på om derre vet om noen spill som er i denne sjangeren som kan bygges på og er spill som vi kan spille lenge ..... et spill der vi spiller co-op er det somm hadde vert best. Noen Lan klassikere som derre vet om fra gammle dager ? håper derre kan hjelpe Takk Endret 6. mai 2009 av Deluxus Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tviler på at dere gidder å spille dette spillet hele helga, men trackmania nations er en god backup. Gratis er det også Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Tviler på at dere gidder å spille dette spillet hele helga, men trackmania nations er en god backup. Gratis er det også hehe har det Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 var det alle lan spillene folk kom på her på forumet ? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Først skrev jeg maaange nye spillog gamle spill, men nå ser jeg at du gjerne vil ha litt eldre spill? Rome: Total War.. har 3d grafikk, men ikke særlig avansert. Du kan også se på Shogun i samme serie. Warcraft 3 med tilleggspakker og modmaps! Last ned mapene Rabbits vs Sheeps og Revenge of the niggas! Masse moro! Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 stronghold crusader er en slager for meg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Spill Diablo 2, da! Herlighet, det er jo så fett! Bruker dere hele natta og jævlig effektive, kan dere rekke å runne det før morgengry. Men mye av moroa er jo å ta det rolig å bygge seg noen skikkelig barske characters. Lenke til kommentar
Ebob Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dawn of War II er jo ganske festlig å spille på LAN Eller så har du jo call of duty serien, morsom den og. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Transport tycoon! Ingen over, ingen på siden. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sveen Coop. Mod til Half-Life 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Serious Sam First og Second Encounter er morsomt coop. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Savage 2! Gratisspill, utrolig stilig. God blanding av FPS, RPG og strategi Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Teeworlds, GTA2 og soldtat, alle tre gratis 2d-spill. Ellers er det mange gratis 3d fps-spill som Warsow, Sauerbraten, Assault, Cube, Nexuiz, Alien arena, Open arena. Kunne ikke komme med noe annet enn gratis-spill Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Age of Conquerors, og last ned scenarios. Eventuelt Age of Empires 2 med scenario som Herofest, Soldier Store, Archers Advance og Desert Blood. Er dere mange (6-8) kan Castle Blood Advanced være konge (Ofte bare CBA). Endret 9. mai 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dawn of War II er jo ganske festlig å spille på LAN støtter denne, skjekk om dere drar spillet. virkelig morsomme greier! inneholder mye av det dere er ute etter, som: oppgraderinger til hær og "hero", bygge masse rart, kan spille på lag og videre. noe annet som virkelig må være noe er at du her også kan spille co-op med venner på singleplayer delen, så istedenfor matcher kan dere spiller igjennom historien sammen. kan spille lenge her, og det er mye morro når en er flere. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Worms World Party (husk patch)! Ellers enig i sven-coop, diablo2, serious sam, red alert 2, gta2 og. Annet som jeg husker vi satt å campet med, - Codename Eagle (Mindre kjent forgjenger til BF1942, har noen utrolig morsomme bugs, f.eks at du kan begynne å svømme på land) - Populous: the beginning, fra gode gamle bullfrog (noe ala black and white) - Delta force (2 tror jeg..) - Starcraft osv Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Worms World Party (husk patch)! Ellers enig i sven-coop, diablo2, serious sam, red alert 2, gta2 og. Annet som jeg husker vi satt å campet med, - Codename Eagle (Mindre kjent forgjenger til BF1942, har noen utrolig morsomme bugs, f.eks at du kan begynne å svømme på land) - Populous: the beginning, fra gode gamle bullfrog (noe ala black and white) - Delta force (2 tror jeg..) - Starcraft For en flott liste! Populous, herregud! Det spilte jeg mye, det. Starcraft er alltid en sikker vinner. GTA2, også. Fin, fin liste <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Sins of a Solar Empire. Supreme Commander. Er begge strategi spill som kan spilles veldig lenge, serlig Sins of a Solar Empire, hvor runder pa de storste mapsene kan ta opp til 7-8 timer. Endret 11. mai 2009 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå