Gå til innhold

[Løst]Trenger Lan spill til helgen som kan spilles LENGE på.

Anbefalte innlegg

Ja som du ser i tittelen er det det jeg trenger, jeg trenger lan spill til helgen som jeg kan spille på de første modelene som kunne bruke vista. (lav-middels)

Vi som skal ha lana har veldig lust på noen lan spill som du kan bli bedre og bygge på figuren din eller hæren din for den slags skyld.

fant ut at 2d spill var ganske kult :roll: Spill som vi likte var age of empire 2 og Dibalo 2. Vi lurer på om derre vet om noen spill som er i denne sjangeren som kan bygges på og er spill som vi kan spille lenge .....

et spill der vi spiller co-op er det somm hadde vert best. :grin:

Noen Lan klassikere som derre vet om fra gammle dager ?

håper derre kan hjelpe :dribble: Takk

Endret av Deluxus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først skrev jeg maaange nye spillog gamle spill, men nå ser jeg at du gjerne vil ha litt eldre spill?

Rome: Total War.. har 3d grafikk, men ikke særlig avansert. Du kan også se på Shogun i samme serie.

Warcraft 3 med tilleggspakker og modmaps! Last ned mapene Rabbits vs Sheeps og Revenge of the niggas! Masse moro!

Lenke til kommentar

Age of Conquerors, og last ned scenarios. Eventuelt Age of Empires 2 med scenario som Herofest, Soldier Store, Archers Advance og Desert Blood.

Er dere mange (6-8) kan Castle Blood Advanced være konge (Ofte bare CBA).

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Dawn of War II er jo ganske festlig å spille på LAN :D

støtter denne, skjekk om dere drar spillet. virkelig morsomme greier!

inneholder mye av det dere er ute etter, som: oppgraderinger til hær og "hero", bygge masse rart, kan spille på lag og videre.

noe annet som virkelig må være noe er at du her også kan spille co-op med venner på singleplayer delen, så istedenfor matcher kan dere spiller igjennom historien sammen. kan spille lenge her, og det er mye morro når en er flere.

Lenke til kommentar

Worms World Party (husk patch)! Ellers enig i sven-coop, diablo2, serious sam, red alert 2, gta2 og.

Annet som jeg husker vi satt å campet med,

- Codename Eagle (Mindre kjent forgjenger til BF1942, har noen utrolig morsomme bugs, f.eks at du kan begynne å svømme på land)

- Populous: the beginning, fra gode gamle bullfrog (noe ala black and white)

- Delta force (2 tror jeg..)

- Starcraft

osv

Lenke til kommentar
Worms World Party (husk patch)! Ellers enig i sven-coop, diablo2, serious sam, red alert 2, gta2 og.

Annet som jeg husker vi satt å campet med,

- Codename Eagle (Mindre kjent forgjenger til BF1942, har noen utrolig morsomme bugs, f.eks at du kan begynne å svømme på land)

- Populous: the beginning, fra gode gamle bullfrog (noe ala black and white)

- Delta force (2 tror jeg..)

- Starcraft

For en flott liste! Populous, herregud! Det spilte jeg mye, det. Starcraft er alltid en sikker vinner. GTA2, også. Fin, fin liste <3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Sins of a Solar Empire.

Supreme Commander.

Er begge strategi spill som kan spilles veldig lenge, serlig Sins of a Solar Empire, hvor runder pa de storste mapsene kan ta opp til 7-8 timer.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...