xcitu Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg har nettop fått nye deler til PC'en min, hk og cpu. HK: Asus P5QL Pro CPU: Intel Core 2 Duo E8400 OS: Windows XP Prof. 32 bit Problemet mitt nå er at jeg ikke får koblet til nettet i det hele tatt. Jeg har avinstallert gammel driver(til gammelt HK) og installert ny driver fra CD + "Atheros Ethernet Utility". Når jeg stapper i kabelen så prøver den å koble seg til, men ender i "Begrenset eller ingen tilkobling". Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Jeg har prøvd ipconfig /release + ipconfig /renew, men uten hell. Endret 6. mai 2009 av xcitu Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Trenger fortsatt hjelp, anyone? Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Problem er ikke som penger, de flyr ikke vekk. Anyone? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1108572&hl= Nok med en tråd om samme sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg