Spid3r Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei. Gutt 14 år her.. Er litt på "dealer'n" med en jente og lurte litt på hvordan jeg skal bruke komplimenter? Og hvor ofte burde jeg kalle hun søt, pen, snill osv.? Takk=) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så ofte som mulig, selv om det ikke betyr noe for deg, jenter er mer selvopptatte en du tror. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 haha nei.. vi liker komplimenter, men foretrekker de litt mer originale enn søt, pen, deilig osv. disse er vi ikke intr i å høre flere ganger... personlig synes jeg det er spennende å få komplimenter som at klærne er kule en dag, eller at øynene matcher den rosa kosedyrelefanten x] alt handler om måten du sier det på.. du må ikke være dønn seriøs, og du må ikke være så tullete at ho ikke tar det seriøst Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 haha nei.. vi liker komplimenter, men foretrekker de litt mer originale enn søt, pen, deilig osv. disse er vi ikke intr i å høre flere ganger... HVa er det som er orginalt da? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 pwned, nå tror jeg egentlig du lurer deg selv litt... Alle mennesker liker å få høre komplimenter av personer de bryr seg om, samma hva det er. Lenke til kommentar
wallawalla Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så du ville heller at noen skulle sagt du var pen vært femte minutt? xD du trenger ikke si ho er pen hele tiden hvis du skal si noe kan du si at du synes hun har morsom latter eller noe annet random. noe annet du må unngå er å sitte i andre enden av rommet når dere er alene, da vil hun tro du er en retard og bestemme seg for at du er en venn. GL HF Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Så du ville heller at noen skulle sagt du var pen vært femte minutt? xD du trenger ikke si ho er pen hele tiden hvis du skal si noe kan du si at du synes hun har morsom latter eller noe annet random. noe annet du må unngå er å sitte i andre enden av rommet når dere er alene, da vil hun tro du er en retard og bestemme seg for at du er en venn. GL HF Det hjalp meg vel egentlig ikke særlig mye ang. komplimenter.. Og hva får deg til å tro at noen vil være venn med en retard? Lenke til kommentar
wallawalla Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ang komplimenter så si noe du mener, siden du er på dealer'n med ho er det vel noe som du synes er bra med ho som du virkelig mener istedenfor et standard "du er fin". og med retard mente jeg en som sitter i andre enden av sofaen og ikke tør vise litt interesse for dama i det hele tatt, og kanskje si at ho er søt og snill. Du burde heller vise det, holde i hånda eller holde rundt hun og si at hun har de vakreste øynene du noengang har sett Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så morsom/søt latter du har! Jeg digger skoene dine Du er så intelligent (noe annet enn å høre at man er deilig/pen/søt) Jeg liker at du er så laidback, det er altfor mange jenter som er stresser Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Skal ikke komplimentene være spontane og genuine? Hvorfor skal du si lire av deg eller annet tilgjort eksempel du har fått fra diskusjon.no? Lenke til kommentar
Spid3r Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Fordi jeg er ganske sjenert, og om jeg har planlagt noen replikker, vil sjenansen gå lettere vekk om de faktisk faller i smak, istedet for at jeg ikke tør å si noe pent om henne. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jeg er ganske fan av ting type: Du har så rart smil, du er så søt! Få ett smil da! I en litt tullete tone. Kan vedde livet mitt på at hun smiler da Endret 6. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå