Mentlqxl Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) hei. lurte på aldersgrense for å begynne på sats. har hørt at det er slik at man kan begynne det året man fyller 16.?? er 15 år nå. Endret 6. mai 2009 av Mentlqxl Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke for å være en gledesdreper men før du begynner å betale på den vanvittig dyre medlemmsavgiften til SATS så ville jeg anbefalt deg å heller jogge, ta armhevninger og sit-ups. Begynn heller på SATS senere når du har trent regelmessig (minst 3 ganger i uka) i et helt år. Hvis du ikke klarer det vil du kaste vekk mye penger på et medlemmskap på SATS. Det stemmer at det er 16-års aldersgrense på SATS ja Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Litt enig med Zeitgeist her, pga jeg kjenner veldig mange som har begynt å endt opp med å være støttemedlemmer... (de betaler men går aldri) Eventuelt vil jeg anbefale et billigere senter, for sats ER virkelig dyrt. Jeg går på SiB (Studentidretten i Bergen) og trener der, er for studentene så prisene er lave deretter Ellers er det billigste senterer noe som heter Nautilus om jeg ikke tar helt feil, vi har et i Bergen vet jeg, men vet ikke hvor du bor. Lenke til kommentar
Mentlqxl Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 bor i oslo så sats eller Elixia er vel de alternativene. koster jo ca likt hos begge. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg kom inn på sats , bare sa jeg var 16 men det var bare prøvetime da. var 15 da Lenke til kommentar
G10 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hei. jeg er enig i hva dere sier folkens, men om du idet hele tatt skal begynne å trene, så skal du trene REGELMESSIG, ellers så er det ikke vitts i at du trener på noen som helst treningssenter, samme om det er billig eller dyrt. btw, du kan begynne på sats det året du fyller 16. er 15 selv men kjenner mange av kompissene mine som trener der... de er 15 men fyller 16 i år. så om du f.eks er 94 gutt/jente kan du starte å trene der i år. samme gjelder for elixia. du kan prøve gratis der ett par ganger... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 bor i oslo så sats eller Elixia er vel de alternativene. koster jo ca likt hos begge. Fins mange sentre i Oslo som er mye billigere enn Sats og Elixia. Friskis & Svettis f.eks:) Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvorfor ikke begynne på Nautilus? da får du også gratis tilgang til svømming, i tillegg til at det koster lite. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 bor i oslo så sats eller Elixia er vel de alternativene. koster jo ca likt hos begge. Vil tro det er ca 1000 andre alternativer i oslo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå