Gå til innhold

Aldersgrense på sats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være en gledesdreper men før du begynner å betale på den vanvittig dyre medlemmsavgiften til SATS så ville jeg anbefalt deg å heller jogge, ta armhevninger og sit-ups. Begynn heller på SATS senere når du har trent regelmessig (minst 3 ganger i uka) i et helt år. Hvis du ikke klarer det vil du kaste vekk mye penger på et medlemmskap på SATS.

Det stemmer at det er 16-års aldersgrense på SATS ja :)

Lenke til kommentar

Litt enig med Zeitgeist her, pga jeg kjenner veldig mange som har begynt å endt opp med å være støttemedlemmer... (de betaler men går aldri)

Eventuelt vil jeg anbefale et billigere senter, for sats ER virkelig dyrt. Jeg går på SiB (Studentidretten i Bergen) og trener der, er for studentene så prisene er lave deretter :)

Ellers er det billigste senterer noe som heter Nautilus om jeg ikke tar helt feil, vi har et i Bergen vet jeg, men vet ikke hvor du bor.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hei. jeg er enig i hva dere sier folkens, men om du idet hele tatt skal begynne å trene, så skal du trene REGELMESSIG, ellers så er det ikke vitts i at du trener på noen som helst treningssenter, samme om det er billig eller dyrt. btw, du kan begynne på sats det året du fyller 16. er 15 selv men kjenner mange av kompissene mine som trener der... de er 15 men fyller 16 i år. så om du f.eks er 94 gutt/jente kan du starte å trene der i år. samme gjelder for elixia. du kan prøve gratis der ett par ganger... :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...