svenni92 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg lurte på om noen har kjøpt noe klær fra usa? spesefikt, ei t-skjorte og lurte på hvor mye ca ei t-skjorte fra usa til norge kommer på frakt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det spørs veldig på hvem du handler fra. Noen tar ikke mer enn $4-5, mens andre kanskje kun benytter DHL/UPS eller liknende og da kan det koste ofte $40-50. Er det en spesiell nettside du har sett noe på? Lenke til kommentar
svenni92 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Det spørs veldig på hvem du handler fra. Noen tar ikke mer enn $4-5, mens andre kanskje kun benytter DHL/UPS eller liknende og da kan det koste ofte $40-50.Er det en spesiell nettside du har sett noe på? helltshirt.com trur jeg det var han het. og t-skjorta kosta 20$. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hos tshirthell står det følgende: Canada/International (Countries below): Prices vary depending upon what zone you are in according to the USPS Letter Post zoning chart. Calculations are made in the shopping cart when ordering based on total weight of order. Så du må rett og slett legge det i handlekurven så vil du se når du går til kassa hva frakten kommer på. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
svenni92 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. og da ska jeg gi emnetittelen.. f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå