tjokkeen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei! Jeg er en smule desperat etter å finne et festlokale til helgen. Vi er en liten gjeng som skal feire en 18-års dag, og trenger et lite lokale i Bergen. Trenger ikke være noe fancy, så lenge det er plass å bevege seg på. VÆR SÅ SNILL, KJÆRE FOLK; HJELP OSS. Hadde vært greit om dere visste om et lite hus, naust eller noe som er til leige. Lenke til kommentar
Ckitano Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hei! Jeg er en smule desperat etter å finne et festlokale til helgen. Vi er en liten gjeng som skal feire en 18-års dag, og trenger et lite lokale i Bergen. Trenger ikke være noe fancy, så lenge det er plass å bevege seg på. VÆR SÅ SNILL, KJÆRE FOLK; HJELP OSS. Hadde vært greit om dere visste om et lite hus, naust eller noe som er til leige. Jeg bor dessverre ikke i Bergen, men kan komme med et lite forslag.. Hvis det blir fint vær så skaff dere masse / Et stort partytelt og ta helt av i varmen Har gjort det på en strand selv før, funka fett.. Endret 7. mai 2009 av Gizken Lenke til kommentar
slettdenneprofilen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) SLETT Endret 2. januar 2018 av AKsuited09 Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvis du er gniten, kan du bruke http://www.arnapub.no/utleie.html .. Gratis på lørdager hvis dere er over 30 stk, men altså 15 min unna sentrum med taxi hvis dere skal på byn etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå