Techster Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Begynte å få problemer med print<< og noe html kode som ikke løste seg, og nå skjønner jeg lite. Skulle dette vært greit? Det er ikke noe whitespace foran eller etter foobar. Jeg får altså feilmeldingen = emnetittel. print <<foobar; first second third foobar Endret 6. mai 2009 av Techster Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Begynte å få problemer med print<< og noe html kode som ikke løste seg, og nå skjønner jeg lite.Skulle dette vært greit? Det er ikke noe whitespace foran eller etter foobar. Jeg får altså feilmeldingen = emnetittel. print <<foobar; first second third foobar Det må være en blank linje etter siste "foobar" for at det skal fungere. print <<foobar; first second third foobar -Blank linje her- Lenke til kommentar
Techster Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Begynte å få problemer med print<< og noe html kode som ikke løste seg, og nå skjønner jeg lite.Skulle dette vært greit? Det er ikke noe whitespace foran eller etter foobar. Jeg får altså feilmeldingen = emnetittel. print <<foobar; first second third foobar Det må være en blank linje etter siste "foobar" for at det skal fungere. print <<foobar; first second third foobar -Blank linje her- Er det mulig? Jeg tolket syntax slik at det IKKE skulle være en newline etter den siste linja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå