Nassuz Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Enig med Malvado, blir litt uklar og diffus den "Se og Hør" overskriften. Mine erfaringer med Win7 er at det fra beta 7058 som jeg har testet fra er et steg fremover i forhold til Vista. Win7 virker på min PC (Xeon 3110-Biostar T-Power I45-OCZ 4GB Reaper-ATI 4870) meget responsivt,allt starter raskt opp, rimelig problemløst anng drivere. Man kan skru av UAC, noe som var det første jeg gjorde, en ting jeg HATET at man IKKE kunne gjøre i Vista. Layout/design oppbygging, Win7 er et sexy OS etter min mening. Som alle nye OS vil det selvfølgelig ta litt tid før alle drivere og oppdateringer glir smooth i OSèt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jaja, ta heller å les litt mer utfyllende "First Impressions" hos Anandtech:http://anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=3557 og legg merke til at systemet blir godt tatt imot i flere tester. Det var en meget informativ og god gjennomgang. Sjekk ut side 17 og 18 for skikkelige tester. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Windows 7 nærmer seg lansering og Microsoft er tvunget til å putte ting tilbake i OSet som de i tidligere testvesjoner har holdt utenfor for å imponere testere. PC Pro har testet Windows 7 på det de kaller et "real-world" oppsett av en maskin. Det ikke så veldig overraskende resultatet av benchmarkingen er at systemet klokker 70% dårligere resultater enn Vista. HW.no kommer sikkert ikke til å rapportere noe om denne saken, så les den selv på: http://www.pcpro.co.uk/blogs/2009/05/06/wi...chmark-results/ Denne testen stemmer mye bedre med min egen opplevelse av Windows 7: http://www.itavisen.no/812697/hvor-kjapt-e...dows-7-egentlig Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Gir faen i test mellom vista og w7. Det er XP og w7 som må testes mot hverandre. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor i all verden bry seg om noe VirtualBox (OP) sier om Windows? Alle vet du hater MS og bare er ute etter å spre piss om dem. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hehe ja. Sjekket posthistorien hans. Mye morsomt der. Skal ignorere framtidige innlegg. Endret 7. mai 2009 av TCi Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe ja. Sjekket posthistorien hans. Mye morsomt der. Skal ignorere framtidige innlegg. ..damn... neste gang sjekker jeg ukjent bruker før jeg svarer..lol Hva er vitsen med å svare seriøst i en "fanboy" tråd.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg hadde virtualbox på ignorerings lista, men hadde glemt hvorfor. Men nå husker jeg =) Lenke til kommentar
pcn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan ikke si meg enig med trådstarter her. Har kjørt WIN7 siden beta ble sluppet på en bærbar HPdv6000.Mine erfaringer sålangt er så langt et mye bedre system,mye raskere på trådløst nettverk enn XP. Meget stabilt og raskt.Sidene kommer opp meget kjapt,har ikke testa så mye utenom det da. Jeg hadde VISTA en meget kort periode - det var elendig I går innstalerte jeg WIN7 RC på denne.Det eneste jeg merker i forhold til betaen er at den bruker litt lenger tid på oppstarten,men fremdeles er jeg meget fornøyd med systemet.Forhåpentligvis så er det et meget bedre OS når det skal lanseres. For de som lurer på Office 2003 - så har jeg instalert det på denne maskinen og fungerer utmerket,samme med Abode Reader. Lenke til kommentar
Tityus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Byttet fra Vista x64 til Windows 7 x64, og alt er merkbart raskere. Maskinen starter opp kjappere, applikasjoner starter kjappere, bedre ytelse i spill(+50% fps) og videorendering er merkbart raskere. Kjører en Dell XPS 420 med 6GB Ram og 8800 GTX skjermkort. Endret 8. mai 2009 av Tityus Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 70% er bare sprøyt. Det er ikke snakk om at noen programmer jeg bruker (Visual Studio, SQL Server og en del andre) er 70% tregere på Windows 7. Tvert imot fungerer alt mye bedre. Når maskinen idler ligger den på 0% CPU bruk, som ikke skjedde i Vista, der gikk den mellom 1- og 5% hele tiden. Lenke til kommentar
wim Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 ....Mine erfaringer med Win7 er at det fra beta 7058 som jeg har testet fra er et steg fremover i forhold til Vista..... Win7 virker på min PC (Xeon 3110-Biostar T-Power I45-OCZ 4GB Reaper-ATI 4870) meget responsivt,allt starter raskt opp, rimelig problemløst anng drivere. Man kan skru av UAC, noe som var det første jeg gjorde, en ting jeg HATET at man IKKE kunne gjøre i Vista. .... Da kan du ikke ha testet Vista særlig bra, jeg skrudde av UAC den første dagen jeg installerte Vista Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 La inn W7 På latopen min Vifta går ikke like mye lenger Syns det virka veldig bra hos meg , hakke hatt noen problemer jeg !Alt funker supert Mye rasker enn vista as !!! Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vel.. Trådstarter har ikke vært innom tråden siden han startet den. Han har ikke kommet med noen argumenter for sin sak og hele tråden er basert på en sak uten noen som helst reell dokumentasjon. Foreslår at vi stenger denne tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå