Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei! Ser litt på hovedkort på komplett, og har komt fram til et hovedkort som virker veldig bra. Asus Rampage II Extreme! Har lest testen, men lurer på om det er noen her som har erfaringer med det? Hva synes dere om kortet? Lenke til kommentar
Tiva Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hei jeg har dette hovedkortet og jeg er veldig fornøyd med dette jeg er ikke så veldig god på overklokking men jeg har overklokket min pc med å bruke noen av de ferdig innstillingene som er i bios og andre steder.. har hent noen ganger at jeg har fått bluescreen med der det står "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA" men aner ikke hva dette kommer av, men får det ikke nå lengre så regner med at det ikke er noe feil lengre.. men nok om det. jeg er ellers fornød med hovedkortet mitt det lyser fint blåt lys bak på ved usb portene slik at man kan se i mørket og det føller med et lite lcd display som viser status og mye annet rart på pc-en eller så viser den klokken.. og det følger med en del programvare til hovedkortet som kan være nyttig hvis man skal overklokke.. det følger med en del utstyr som temp sensorer og en chipset fan.. og noe SLI og Crossfire kabler.. men bare vær oppmerksom på at hovedkortet er litt større enn andre hovedkort i størrelsen. jeg har et antec 900 kabinet og fikk så vitt plass i den.. ytelsesmessig så er den god til gaming og lyden er i god kvalitet på alle områder. og jeg har lært litt om overklokking. jeg har brukt noen programmer som har fulgt med hovedkortet og de er lette å bruke og gjør det lett for noob's å overklokke siden de er lette å forstå. men totalt sett jeg er fornøyd med mitt hovedkort mitt oppsett: Asus EAH4870X2/HTDI/2G : skjermkort Antec Nine Hundred : kabinet Asus Rampage II Extreme : hovedkort Intel Core i7 920 : cpu Noctua NH-U12P SE1366 : cpu kjøler OCZ DDR-1333 6 GB : ram Samsung Spinpoint F1 750 GB : hdd Thermaltake Toughpower 700W : strøm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Takk for innlegget! Det høres veldig bra ut ja, det med nettverkskortet som HW.no nevnte på i testen er ikke for min del så farlig, i og med at det er begrenset hvor stor hastighet man får i Norge enda.(utenom fiber såklart) Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vet noen om dette hovedkortet har trådløst nettverkskobling, eller må jeg kjøpe dette selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet Kortet er utstyrt med dobbel Gigabit LAN, begge PCI Express-baserte Marvell-brikker (Marvell 88E8056) Nei, ikke trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå