Ljóseind Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Den siste tida har eg begynt å skrive nynorsk. Og eg lurar heile tida på kva for eit ord eg skal bruka. Eg treng ei god, stor ordliste, rett og slett. Samtidig er eg ein veldig stor tilhengar av purisme i det norske språk, og kunne tenkje meg å sjå litt på Høgnorsk. Så då er mitt spørsmål: Veit nokon her om ei god nynorsk ordbok - som er stor og tjukk - som eg kunne kjøpa? Og veit nokon her om det finnes ei Høgnorsk-ordliste? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Er det ei bokmål–nynorsk-ordliste du ser etter? Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Her er bokmål-høgnorsk-ordlista til ivaraasen.no, som inneheld mange "an-be-het-else"-ord. Elles har me jo denne. Men når det kjem til "analoge" ordbøker, veit eg ikkje. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ja, det er ein Bokmål - Nynorsk eg ser etter... Her er bokmål-høgnorsk-ordlista til ivaraasen.no, som inneheld mange "an-be-het-else"-ord. Elles har me jo denne. Men når det kjem til "analoge" ordbøker, veit eg ikkje. Ja, eg har sett deim. Men nokon ord finn ein rett og slett ikkje på netet, og difor vil eg ha ei papir-ordbok. Endret 7. mai 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
9E2 Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Wikipedia: Gode nynorskord Lenke til kommentar
nercix Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Du har jo «den gule nynorskordboka», av mellom anna Hellevik (trur eg). Nesten alle bokhandlarar har vel den. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Joda, me har jo den gule. Men eg synas berre at ho er litt lita, eller mangelfull. Eg kjøpte ei blå nynorsk ordbok frå Escolas her for nokre dagar sidan, og den er ganske mangelfull. Det sama gjeld den gule me har på skulen... Men kanskje det finst større gule? Uansett... takk for tips. Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 I følgje nettsidane til Norsk målungdom er Med andre ord av Magne Rommetveit den største og mest omfattande ordboka. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Ok, eg sjekkar det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå