erl1 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 jeg har en mac med osx som ramler ut av nettverket hele tiden... ca hvert 5 min. non gangner oftere og noen ganger skjeldnere. noen ideer på hva det kan være? jeg er ganske fortvilt.. håpløst og f.eks sitte på msn når man må logge på nytt hele tiden.. Lenke til kommentar
Kurama Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er det trådløst eller med kabel? Lenke til kommentar
erl1 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Er det trådløst eller med kabel? trådløst.. blir bra med kabel Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 LOL! Og Mac skal liksom være så "feilfritt"....her er ett eksempel Lenke til kommentar
Kurama Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da må du sjekke Airport innstillingene eller ta kontakt med nettverksansvarlig. LOL! Og Mac skal liksom være så "feilfritt"....her er ett eksempel Og du skal bare klappe igjen. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hmmm. Jeg har det samme problemet, men kun med nettverket på skolen. Faller ikke helt ut heller, står jeg har god forbindelse, men må trykke på nettverksikonet hele tiden for at siden skal laste o.s.v. Rare greier. Skjer det på alle nettverk? Lenke til kommentar
tdon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har macbook pro på skolen, og merker ingen problemer Hvordan mac har du ? Lenke til kommentar
Kurama Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg bruker MacBook. Den lille hvite. Ingen nettverks problemer ennå. Men muttern klarte og legge masse ting på den. Så nå er skjermen knekt i to. Lenke til kommentar
tdon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg bruker MacBook. Den lille hvite. Ingen nettverks problemer ennå. Men muttern klarte og legge masse ting på den. Så nå er skjermen knekt i to. Uuups, den er kjip =S Lenke til kommentar
Kurama Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg bruker MacBook. Den lille hvite. Ingen nettverks problemer ennå. Men muttern klarte og legge masse ting på den. Så nå er skjermen knekt i to. Uuups, den er kjip =S Takk for din medfølelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå