boundishh Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 tenkte jeg kunne vise dere noen bilder av bilen til min far for dere som er spesielt intressererte vet dere at disse bilen begynner og bil sjeldene og finne i god stand bilen er Strøken! enjoy! Orginal radioen er der og virker helt fint enda Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Pen bil! Har alltid hatt sansen for 80-talls turbodekor Du burde lakke mellom baklyktene mattsvart, og detaljlakkere felgene. Ta av vindskjermen på takluka, bytt ut med sportsratt fra 205 (passer?) Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for det :-) denne skal nok holdes i orginal stand:-) jeg mener den vil se rar t uten den "vingen" på bakluka ,men det er jo min mening Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for det :-) denne skal nok holdes i orginal stand:-) jeg mener den vil se rar t uten den "vingen" på bakluka ,men det er jo min mening Jeg mente vindskjermen på taket (over takluka/soltaket) Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Åja:P blingsa jeg da:P Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe, herlig å se gamle peugeot'er her. Kjører selv rundt i en 505GTi stasjonsvogn, men den er langt i fra strøken dog. Planer for bilen eller er dette bare en showcase? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 til trådstarter: hviss han får feil med bilen har jeg 1 forslag!!!! lei en graver og grave en stor høle og dytt bilen nedi og grav over. problem solved!!! den så helt greit ut til at den var 85 modell. lav km stand og! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg digger disse! Jeg syns den ser så ond ut på fronten, det liker jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå