hdata Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har konto hos 24sevenoffice.com og brukernavn samt passord til deres webservice. Tenkte jeg måtte prøve litt, så gjør dette bare sånn for moro skyld for å teste. Kontakten min i 24sevenoffice sa det skulle være veldig enkelt, men jeg kan ikke finne ut av det. Her er koden jeg har brukt, variablene for brukernavn og passord vises selvfølgelig ikke. <?php require_once('lib/nusoap.php'); $client = new nusoap_client("https://webservices.24sevenoffice.com/Client/Clientservice.asmx"); $err = $client->getError(); if ($err) { echo '<h2>Constructor error</h2><pre>' . $err . '</pre>'; } $client->setUseCurl($useCURL); $client->loadWSDL(); $client->setCredentials($username1, $password1, 'digest'); $result = $client->call('GetClientInformation', array()); // Check for a fault if ($client->fault) { echo '<h2>Fault</h2><pre>'; print_r($result); echo '</pre>'; } else { // Check for errors $err = $client->getError(); if ($err) { // Display the error echo '<h2>Error</h2><pre>' . $err . '</pre>'; } else { // Display the result echo '<h2>Result</h2><pre>'; print_r($result); echo '</pre>'; } } echo '<h2>Request</h2><pre>' . htmlspecialchars($client->request, ENT_QUOTES) . '</pre>'; echo '<h2>Response</h2><pre>' . htmlspecialchars($client->response, ENT_QUOTES) . '</pre>'; echo '<h2>Debug</h2><pre>' . htmlspecialchars($client->debug_str, ENT_QUOTES) . '</pre>'; ?> Får en del output tilbake, men bare feilmeldinger: - Error HTTP Error: Unsupported HTTP response status 405 Method Not Allowed (soapclient->response has contents of the response) - Response HTTP/1.1 405 Method Not Allowed Date: Wed, 06 May 2009 17:25:36 GMT Server: Microsoft-IIS/6.0 X-Powered-By: ASP.NET X-AspNet-Version: 2.0.50727 Cache-Control: private Content-Type: text/html; charset=utf-8 Content-Length: 3032 Håper det er noen her som kan hjelpe til litt. Lenke til kommentar
OIS Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kanskje du skal bruke https://webservices.24sevenoffice.com/Clien...rvice.asmx?WSDL Lenke til kommentar
hdata Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 PRøvd med det og ja, hjelper ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå