:utakt Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som vet om det går å reparere en ødelagt glidelås? Det er ingen synlige skader på glidelåsen, men når jeg drar den opp så holdes ikke "sømmen" seg sammen. Vil helst ikke kaste genseren, samtidig som det er litt håpløst å bruke flere hundrelapper på en genser til 500.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Dette lurer jeg også på.... Har en Bergansjakke med lignende symptomer. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Du med bergansjakka. Er ganske sikker på at begans vil reparere den for deg. Hva genseren angår er jeg litt usikker. Men det beste er vel å kontakte butikken/leverandør. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Ringte Bergans nå. De tar 300 kr for å bytte glidelås på min Isogaisa skalljakke. Det er inklusiv moms og retur til meg. Det var jo ikke så gale! Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Nei, der ikke galt. Regnet med det. Nå har jeg vært litt heldigere stilt, og hatt en far i norrøna, og de fiksa jo alt, fikk jeg hull så reparerte de klærene. Og da regner jeg med at de gjør tilsvarende hos kunder. Er jo en merkevare og er avhengig av fornøyde kunder begge to. Det er jo ikke billige klær akkurat. Når det gjelder en genser til 500 kroner er jeg litt mer usikker. En genser til 500 kroner kan være så mangt, og er ikke så ofte ikkenorske firmaer har skreddere i Norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Hvor gammel er Bergansjakken? Hvis det er vanlig slitasje etter kort tid ville jeg ikke betalt for det, jeg hadde reklamert på det og fått det fikset gratis. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Jakken er nesten 5 år og jakken er så slitt at det er litt flaut å sende den til reparasjon. Men jeg liker jakken svært godt! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jakken er nesten 5 år og jakken er så slitt at det er litt flaut å sende den til reparasjon. Men jeg liker jakken svært godt! Det er vel nesten som kan redde deg i en eventuell reparasjon, men som sagt, hvis den ser rimelig slitt ut, og er mye brukt, vil det kanskje bli klassifisert som slitedel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå